marți, 22 martie 2011

Tag :D

In primul rand as vrea sa spun ca e a 3-a postare astazi !! Oau mi-am depasit recordul !!
Dar ma bucur ca am ce sa postez !!

1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
Sincer, foarte urat. Sunt zodia gemeni si cu asta cred ca am spus tot :)) . Nu imi place sa fiu inselata desi se spune ca inseli doar persoana pe care o iubesti !:)
2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela?
Imi doresc ca totul sa reina la normal,sau daca asta e normalul sa fiu mai fericita si sa realizeze unele persoane cat insemna pentru mine si cat de dor imi este de elee....
3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
:)) Nu raspuns la provocariii !! :-"
4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
As da ceva mamei tatei si familiei . Cu restul m-as rasfata cu o groaza de cosmeticee :X si sincer as face ceva pentru animalele abandonate/ranite..mi se rupe sufletul cand ma uit la spca pe animal planet..
5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Eu cred ca da, am trecut prin multe impreuna !
6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
.Nu :P
7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Se spune ca la varsta asta nu cunosti dragostea adevarata...eu am simtit ceva puternic si am asteptat mult timp,dar va spun ca nu merita fetelor :P . Cum zice un vers "Ca tine sunt putine, dar ca el sunt toti !! " :)
8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Nuu.
9.Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Asta e o intrebare la care nu am raspuns !
10. Ce suge viaţa din tine?
Supararea...
11. Cum te vezi peste zece ani?
Ma vad un procuror de succes care inca se ocupa de blog si practica fotografia ca hobby . Avand o familie frumoase si fericita .
12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
sa nu raman singura..
13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Este o persoana pe care o apreciez , si o considera prietena mea aici pe blog :P .
14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Casatorita si saraca..Ce rost are sa fii bogat daca nu esti fericit ?:)
15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
In ultimul timp , ma intristez si ma gandesc la tot felul de lucruri gen "alta zi ...nu se mai termina odata "
16. Ai da totul într-o relaţie?
Cu siguranta.
17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Vitala...hmm suna ciudat, importanta mai bine :p.
18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
Iert dar nu uit .
19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Intr-o relatie.
20.Trimite leapsa la 6 persoane

Probabil majoritatea l-au facut dar o sa le tag-uiesc pe :




♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥