duminică, 6 martie 2011

Swatch - Lace Luxe Quad by Avon .

Madlen m-a rugat sa fac un swatch si uite-l !! Mi sa parut o idee foarte buna si chiar imi place paleta ;)) .


Fara blitz :

( nu va uitati la mana mea ciudata :)) )

Cu blitz:


Cele mai micute din partea de jos sunt fara primer .
Oricum culorile sunt foarte pigmentate si rezista foarte mult pe ploapa . Sunt multumita de ele . Cand am primit quad-ul mi sa parut urias :)) , ambalajul este foarte frumos are o dantela roz . Dar chiar si cele normale care nu fac parte din nicio colectie arata bine :D . Sper sa va ajute . Va pup .

Dariaa

2 comentarii:

  1. ms mult:*...o sa l iau si eu cand o sa mai fie la ceva reducere in catalog...

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai pentru ce >:D< Ti-au venit produsele de la Farmesc ;)) ?

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥