miercuri, 9 martie 2011

Noua gama Gerovital , cateva ganduri ...



Impreuna cu celalalte norocoase care s-au inscris, am primit si eu astazi coletul de la Gerovital .Domnul de la livrari m-a sunat , mi-a vorbit foarte politicos.Toata ziua mi-a stat gandul numai la pachet.Cand am ajuns acasa si l-am desfacut am vazut mostrele si am rams super uimitaaa . Coletul a ajuns in doar o saptamana . Sunt placut impresionata.O sa incerc produsele si o sa va spun ce cred despre ele . M-am uitat in magazin si am vazut ca au preturi destul de avantajoase.Mi se pare foarte haios abtipildul pentru masina . :x Deasemenea faptul ca au inceput sa se ocupe de promovarea on-line spune multe despre compania respectiva . Felicitari !!


Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥