vineri, 25 martie 2011

Review : Kallos Proffesional Flossy



Buna fetelor ! :)
Deci asta o sa va vorbesc despre acest produs " briliant" de la Kallos .

Descriere produs:

KALLOS PROFESSIONAL FLOSSY Spray cu efect stralucitor.
Creste intensitatea culorii naturale si a stralucirii parului si il protejeaza de actiunea daunatoare a factorilor de mediu.Mentine aspectul matasos,lucios si stralucitor al coafurii pentru timp indelungat.Protejeaza parul de uscare datorata razelor solare.
Mod de folosire:Se apray-aza uniform pe parul coafat,asemenea lacurilor fixative.
Asta este ce am gasit pe un site,pentru ca eu am aruncat cutia .

Parerea mea :
In primul rand nu face nimic din ce spune . A nu , scuzati !!! Chiar mentine parul lucios ( uleios :) .

Imi face parul foarte gras!! Nu e un spray are o consistenta grea ca un ulei . Sticluta curge , daia este atat de mult folosit din produs.
Cate as avea de spus,dar ma abtin de dragul celorlalte produse Kallos . Sincera sa fiu ,dupa amabalaj si sticluta arata cam suspect.Toate produsele lor arata f.bine . Oricum nu imi place !! Nu vi-l recomand .
Si probabil va intrebati de ce am facut acest review? Pentru ca eu l-am luat din Kaufland cu 9 lei , dar acum se vinde cu 20 de lei si am vazut multa lume ca se invarte in jurul lui .
Nu ma intelegeti gresit, mie imi place Kallos ca firma, nu imi place ACEST produs !!





♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥