marți, 1 martie 2011

La multi ani !

La multi ani tuturor fetelor !!! Sa fiti sanatoase,in primul rand, sa aveti toti ce va doriti si sa fiti fericite ! Azi e ziua noastra si cred ca ar trebui sa fim toate vesele, sa aratam ca chiar daca avem durere in suflet putem sa zambim ! Si pentru mine este o perioada destul de grea,pentru ca ma gandesc ca acum un an eram o persoana cu totul diferita si mi-e dor de "mine " cateodata si de prietenii mei . Viata merge inainte, si cu fiecare zi care trece realizez ca trebuie sa traiesc clipa...

Acum la lucruri mai putin serioase,daca vreti sa le spunem asa . :D
Ma enerveaza rau vremea de afara , ninge incontinuu si nu am crezut niciodata ca o sa pot sa urasc iarna ! Vreau sa vina primavara , sa simtim si noi [ cei care suntem la scoala/liceu/facultate] ca se aproprie vacanta cea mare ,in care o sa avem timp de noi ! Deasemenea abea astept sa vina si ziua mea , pentru ca in perioada accea se intampla o groaza de lucruri frumoase .

Eu deja am primit un "martisor"de la parinti mei care in fiecare ani imi iau cate ceva pe langa traditionalul martisor, si le multumesc din suflet pentru atentia lor !
Sunt foarte incantata de ce am primi si no sa vorbesc prea mult despre ele pentru ca vreau sa fac un review , cat de curand . Gelul de curatare il folosesc de 6 luni , iar lotiunea tonica este prima data cand o folosesc.Nici nu stiu de ce nu m-am gandit sa o cumpar pana acum , cred ca pur si simplu nu mi-am dat seama .
Si bineinteles cu un produs [ sau 2 ] vine dorinta altor produse !! :)) Vreau acum crema Stay mate tot de la Nivea Young . Cu cremele de fata este mai greu la mine , am tenul foarte sensibil dar imi trebuie neaparat pentru ca de la vreamea asta am fata foarte aspra :( .
Am mai primit si cercei aceia foooarte draguti , ii vroiam de mult timp !! Ii ador , sunt asa micuti si draguti :)) .

P.S
Ajutati-maaa va rog, se tot salveaza postarile cu data si ora aiurea !!!! Nu stiu cum sa fac sa o schimb ca daca dau la optiuni de publicare si pun data corecta si ora zice ca e postare planificata si nu o mai pune nici la pastele cailor . Multumesc :)) !

Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥