vineri, 4 martie 2011

Revista Unica - O surpriza...

Heiii !!
Deci mi-am luat revista Unica si sunt foarte multumita de ce am primit cu ea .
Revista a costat 14 lei .
Vine cu : Un cupon de 25 % reducere pentru produsele OTTO .
Trei brosuri : Bon Prix & Metro & Nivea pure natural
Mostre : Nivea Visage pure & natural Anti - age day care ( nu prea am cum sa o folosesc ca e anti-age , dar poate i-o dau mamei :D )
Vichy Normaderm
Maybelline New York Affinitone 24 H - 30 sand .
Si un plic cu balsam Lenor pe care i l-am dat tot mamei . :D
Si principalul motiv pentru care am luat revista
Body Butter de la Fennel cu Pomegranate .
Miroasee divin , imi lasa pielea foarte fina , mirosul rezista destul de mult si intra in piele repede ! Il ador !!! Prima data cand l-am mirosit si l-am incercat pe mana mi s-a parut ca un iaurt :)) foarte sincer va spun .
Imi place continutul revistei, recomanda multe produse dar spre deosebire de alte reviste , au si produse la preturi acceptabile :D .
Cu toate astea nu am mai fost de mult asa impresionata de o revista, de aceea am si postat asta . :D
Daca vreti sa cumparati vre-o revista eu v-o sugerez pe aceasta si mai sunt cateva interesante luna aceasta !!

Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥