miercuri, 30 martie 2011

Hai sa ne ondulam cu placa !!!

sau macar sa incercam .

Am vazut aceasta tehnica pe youtube, unde a inceput si pasiunea mea pentru tot ce este legat de frumusete .
Sunt aproape sigura ca majoritatea stiti deja despre ce e vorba, dar am vrut sa fac o postare despre asta , pentru ca mie imi place foarte mult acest hairstyle.
Este ca si un watermarbeling , trebuie sa incerci pana reusesti, si dupa ce reusesti de fiecare data cand il realizezi te perfectionezi .
Uitati cum mi-a iesit mie azi:
(Sunt imbracata in uniforma , eleva model :X :)) )



Oricum , trebuie sa ma tund!! Desi , nu-mi vine deloc sa renunt la parul asta lung .Trebuie sa ma tund cam 5-1o cm din el , si nu ma lasa inima :( . Nu cred ca a fost o tunsoare de care sa fiu multumita de cand ma stiu !! In orice caz, nu ma int. daca ma tunde prea scurt am zis ca imi cumpar extensii . Prietena mea spune ca exagerez , ca paru creste si poate o schimbare e buna, mai ales ca e tocit si trebuie sa se regenereze ca daca nu il tund acum o sa fie mai rau :( .
Asa ca o sa imi iau inima in dinti si vineri ma duc la tuns :-s .


Va pup :** .


♥♥♥
Dariaa

3 comentarii:

  1. ai par frumos.eu zic sa tai doar varfurile....nu l taia mult:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :( , asta cred ca o sa fac ..acum sa vedem ce intelege fata care ma tunde:)) .

    RăspundețiȘtergere
  3. ce par frumos ai,abia astept sa fie si al meu asa de lung :(

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥