joi, 31 martie 2011

RIP ...my camera !!

BenQ DC C740i
Da in seara asta aparatul meu a murit ...
Pare exagerat sa fac un post despre asta ..dar nu stiu :|
Sunt socata!
L-am scapat in apa in timp ce faceam niste poze pentru blog...
Nu pot sa ma abtin sa nu fiu nervoasa ...
Mai ales ca nu imi pot permite chiar in acest moment costurile unui nou aparat ..din motive multiple..Doar vroiam sa va spun,pentru ca nu mai am cu ce sa fac poze pe blog, si daca reusesc sa iau pozele de pe cardul din aparat voi mai putea face vreo 2 -3 posturi , daca nu cred ca o sa scriu si o sa ma folosesc de pozele de pe internet..
Altceva n-am ce sa va mai zis .. Sunt suparataaaa :(
Va pup si pe maine,poate maine va fi o zi mai buna...


♥♥♥
Dariaa

6 comentarii:

  1. naspa:((.Imi pare rau..dar sigur nu l mai poti reface?eu am scapt telefoane in apa pe jos etc si mai mergeau..poate poate...

    RăspundețiȘtergere
  2. scz ca raspuns asa tarziu..
    nu nu il mai pot reface..pentru ca am bagat bateriile dupa ce lam uscat si a facut POC!:|..
    ce sa fac sunt buna de plata:-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau :(
    Data viitoare atentie maxima!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi :( , da intradevar cand o sa am aparat, trebuie sa fiu mai atenta :(

    RăspundețiȘtergere
  6. off:( imi pare rau..incearca sa-l duci la un service....poate il mai poti salva

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥