sâmbătă, 5 martie 2011

Haul no 2 .

Am revenit cu un nou Haul !!
Nici primul nu a fost prea mare, nici asta n-o sa fie . Dar eu cred ca sunt lucruri interesante.
Deasemenea fac acest post pentru ca as vrea sa stiu la ce v-ar placea sa vedeti un review ca eu as face la toate :D .
Deci ....
Am luat setul de la Maybelline cu rimelul Colossal si Expression Kajal eyeliner -33 Black .
Abea astept sa il incerccc !!! Il vroiam de mult timp . 26 lei

Tot de la Maybelline New York Fondul de ten Affinitone in nuanta 24 Golden Beige -20 lei (promotie pana pe 15 martie 2011 )
Lapte Demachiant de la Garnier ! Il folosesc de 1 an poate mai mult si este foarte bun!:) in jur de 15 lei .

Si sa va spun ce am patit . Am intrat in real si mare promotie mare , la Garnier
Daca iei produse de 20 de lei primesti un sampon daca iei de 30 un roll-on cu cofeina .
Am ajuns la cosmetice, unde ma uitam la fondul de ten de la Affinitone . Imi alegeam nuanta m-am uitat la un ruj , am petrecut ceva timp acolo pana m-a abordat o domnisoara . Mi-a spus ca imi recomanda fondul de ten si mi-a spus ca si produsele Maybelline intra in promotie cu cele de la Garnier . Cum mi-am luat laptele demachiant si fondul de ten m-am dus sa imi ridic premiul si surpriza !! Mi-au dat un sampon , pe motiv ca fondul de ten este la promotie doar el si nu poate sa faca parte din alta promotie . Ce ma enervat : era aceeasi domnisoara care era la standul de cosmetice cu 10 minute in urma .Ce sa zic , m-a lasat rece .Nu mor dupa roll-on-ul acela e chestia de abordare si de reclama mincinoasa ! Foarte dezamagita , ce pot sa spun uitati aici samponul pe care mi l-au dat :
Cum spuneam intr-un post anterior imi doream crema de la nivea young shine control*
Am luat-o la un pret de 22 lei ! Abea astept sa vad cum imi merge cu ea:D.


Blush :x , Charming Blush -Proffesional Make-up atat scrie pe el si daca va spun pretul o sa radeti de mine , foarte tare ;)).
4.5 lei de la un magazin local . Dar surpinzator chiar imi place partea inchisa o folosesc pentru conturing si nuanta din dreapta o folosesc ca blush ! Este in rutina mea zilnica acum si iubesc "paleta " asta daca ii pot spune asa:d .

In sfarsit mi-am gasit si eu un corector BUN!!
Este Hide The Blemish Concelear de la Rimmel in nuanta Soft Honey
15 lei - new love :)) .

Mi-am mai luat si niste chestii pentru unghiiii :d
Frenc Manicure Set de la Eveline Cosmetics .
10 lei ( fiecare sticluta are 4.5 ml si consistenta este destul de buna , imi place)


222 - Golden Rose Paris , imi doream nuanta de mult este mai diferita :) .
Poza nu arata adevarata culoare , asa ca mai bine nu o pun ca sa nu va deruteze si mai mult:)
Sii
Golden Rose No More Bite
6 lei
Este un tratament pentru unghii , care ar trebui sa te faca sa nu iti mai rozi unghiile si ..MERGE !
Un review complet, soon!
Asta a fost tot, sper ca v-a placut si astept feed-backurile voastre.
Va pup.



* Toate pozele imi apartin,va rog daca le folositi sa imi cereti permisiunea inainte.
*Toate produsele au fost cumparate de mine .


Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥