joi, 10 octombrie 2013

Increderea ca definitie a frumusetii ( Pentru ca meritati )

Revin dupa ceva timp cu un articol pe care il scriu pentru a ma inscrie la Scoala de Beauty organizata de L'oreal Paris la care m-am inscris si acum un an.Atunci nu am trecut de prima etapa , insa perserverenta este cheia succesului asa ca am sa incerc din nou.Deasemenea tema este una foarte bine aleasa,dupa parerea mea, si imi face mare placere sa scriu un articol cu acest titlu.
Am inceput sa scriu articole pentru acest blog tocmai dn cauza pasiunii mele pentru frumos.Pentru tot ce tine de feminitate: farduri,oje,creme,parfumuri s.a.m.d. Unii isi gasesc linistea in muzica , altii intr-o tigara , eu mi-o gasesc in scris.Atunci  cand am inceput sa scriu despre frumos, am gasit un refugiu unde puteam sa fiu eu cu adevarat si unde nimeni nu imi impunea limite .Puteam sa scriu ce vreau ,eram propria stapana si imi cultivam o pasiune pe care o aveam de ceva timp .Si am reusit sa ma descopar.
 Odata cu timpul , au aparut primii cititori, primi critici, primi prieteni .Aici, in universul asta pot spune ca noi suntem o familie foarte mare .Noi bloggeri impreuna cu voi cititiori cream un univers mrific.Am inceput sa invat multe lucruri care au legatura cu aceasta industrie si am reusit sa capat INCREDERE .
Cum,de ce, de unde ?
Asa cum spuneam , am gasit aici un refugiu .Am fost intodeauna o tipa mai inchisa in mine, insa aici nimic nu ma retinea.Voi,chiar daca nu m-ati vazut niciodata, ma cunoasteti asa cum sunt .Si faptul ca am reusit sa fiu cum sunt eu defapt mi-a dat incredere in mine.Am vazut ca lumea ma place, ba chiar ma aprecieaza exact asa cum sunt si am avut curaj sa incep sa fiu EU .
Ma trezeam dimineata, ma machiam ma uitam in oglinda si ma vedeam frumoasa.Ma vedeam asa cum nu ma mai vazusem de mult timp.Ieseam din casa si paseam plina de incredere in lume,simtindu-ma bine .Si am luat aceasta incredere de la voi .
In aceasta perioada am invatat bineinteles cum sa fac diverse chesti: cum se traseaza o linie cu tus,cum se aplica blush-ul corect, cum se combina doua farduri. Insa aceasta " masca" cum o denumesc barbati pe care o avem pe fata era doar infatisarea exterioara a increderii pe care o aveam in mine si in fortele proprii si nu era obtinunta de produsele cosmetice.
Poate ca produsele cosmetice iti pot oferi confort , insa adevarata incredere sta in TINE !Fiecare dintre noi avem o frumusete unica .Ganditi-va doar la faptul ca niciunul dintre noi nu este la fel.
Deasemenea faptul ca am constientizat ca sunt capabila sa fiu independenta(intr-o oarecare masura) m-a facut sa am incredere in fortele proprii ,faptul ca am reusit sa fac construiesc ceva de la zero ,fara ajutorul nimanui.Gandirea pozitiva are si ea  un rol extrem de important in imaginea pe care noi insine ne-o facem despre sine si  mai ales despre limitele pe care ni le impunem .Trebuie sa avem incredere ca putem , ca suntem capabili,ca muncind putem ajunge departe.
Deci, increderea este unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le detinem si (ATENTIE) sa stim sa o satapanim !
Cred cu tarie ca , pe mine increderea in sine m-a facut sa ma vad si sa ma simt frumoasa.M-a facut sa ma simt bine mergand pe strada si nemachiata, cu parul nearajat si in trening .Pentru ca atunci cand ai incredere in tine, stralucesti si toata lumea poate vedea stralucirea ta !

Va pup !



Acest articol este scris pentru Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris .
Va puteti inscrie si puteti vedea participanti acestui concurs pe pagina de facebook L'oreal Paris AICI 
♥♥♥

 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥