luni, 7 martie 2011

Tag:What I'm using right now + LOTD

Hei !! Nu am primi tag-ul dar m-am gandit sa il fac oricum . Este interesant sa vezi ce folosesc ceilalti , sa descoperi persoane care iubesc aceleasi lucruri ca si tine .


Sampon & Balsam:Klorane Laboratories Soothing Shampoo with peony extraced .

Masca de par: Planet Spa :x

Produse de styling : Syoss Heat Protect .

Gel de dus : Avon sense & Nivea Happy time

Lotiune de corp : Nivea Happy time

Crema De Maini :Avon care

Anti Perspirant : Nivea

Fake Tan : Nu folosesc :) .

Makeup Remover : Garnier - cel roz :))

Cleanser :Nivea young -clen depper

Crema de fata :Nivea Young - control shine .

Primer: homemade ;;)

Fond de Ten : Maybelline Affinitone

Concealer : Rimmel -Hide the Blemish

Pudra : Max Factor, Rimmel, Avon ..

Blush : Booty cosmetics & Charmin`Blush

Bronzer: Nu folosesc - .

Highlighter : Nu folosesc -

Eyebase : Rimmel .

Eyeshadow : Le schimb in fiecare zi .Beauty she pallete

Eyeliner : Maybelline , Avon

Ondulator : Philips :x

Mascara : Maybelline colossal volum express , Avon supershock, Loreal Volumissime

Lipstick : Maybelline Color Sensational -Feel Pink

Gloss : Avon , Alix Avien , Eveline comsetics

Oja/Lac de unghii: Golden Rose

Parfum : Miss Dior Cherrie




Am incercat sa recreez look-ul acesta.
Bineinteles ca nu am reusit , dar macar am incercat, si a iesit chiar dragut . Uff de s-ar vedea adevaratele culori :(
Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥