marți, 7 februarie 2012

Review - Garnier Anti Dark Circles Roll On

Daca m-ati urmarit in ultimul timp stiti deja ca acest produs a fost prezent in favoritele anului 2011 desi il cumparasem numai cu 3 saptamani inainte de a realiza acea postare .
Am fost foarte curioasa dupa ce am vazut la multiple persoane acest produs asa ca l-am achizitonat in luna decembrie cand a fost la oferta cu Marie Claire la pretul de 16 lei .Eu l-am vazut in DM si in Carrefour/Real la 32 de lei .




Corectorul cred ca vine in 3 nuante dar eu in magazine am vazut doar 2 - 01 , 02 . Cea pe care o am eu este 01 dar este perfecta pentru mine .Ca textura este apos si la prima impresie nu pare ca face ceva ..Chiar in ziua in care l-am cumparat l-am testat pe mana si am ramas putin
dezamagita ..



A doua zi insa l-am aplicat pe cearcane si am realizat cat de buun este !! Acest produs trebuie aplicat prin miscari de tapotare. De ce ? Pentur ca asa acopera si mai bine si arata si mai bine .
Datorita conistentei cremoase daca l-am intinde sub ochii rezultatul nu ar fii asa "clean "

(in poza aveti corectorul blenduit si aplicat pur si simplu fara sa actionez asupra lui )

Deasemenea as vrea sa mentionez ca miroase a alcool . Nasul meu vad ca e sensibil in ultimul timp si nu ii scapa nimic . De aceea o sa va pun si ingredientele la sfarsit pentru ca am impresia ca am vazut ca contine un alcool . Scrie insa pe el ca este testat oftalmologic deci nu ar trebui sa fie probleme :) .


Aplicatorul este o bila care ase presupune ca activeaza microcirculatia ...si asta chiar nu stiu daca mai e adevarata ! :)) Mie imi place aplicatorul pentru ca aplic imediat cantitatea sub ochii fara sa trebuiasca sa ma chinui cum fac la corectorul dream matte mousse ( grr si el trebuia sa aiba review pana acum..)


Ca o mica concluzie consider ca acest corector este Foarte bun , cel mai bun corector dintre cele incercate de mine pana acum aa si am uitat sa va spun ca nu se strange in liniile fine de sub ochi ( eu aplica insa pudra peste el intodeauna si cred ca ajuta ). Acopera cearcanele dar aveti grija daca aveti ochii foarte sensibili .


Aveti aici ingredientele :


Daca mai aveti ceva intrebari va astept :) V-am pupatt ,
si inca o vestee , o saptamana de acum in colo nu mai scapati de mine , asta e clar ! :P Haha .
Nu uitati de concurs !!


♥♥♥
Dariaa

10 comentarii:

  1. Il am si eu. E bunisor, dar nu exceptional. Se poate mult mai bine de-atat. Si la mine se cam strange in riduri...:(
    Tu esti tinerica si n-are inca in ce sa ti se stranga :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @It's Friday Somewhere :imi pare rau (

    RăspundețiȘtergere
  3. @ABeautyTale:Ahh sunt sigura ca sunt si mai bune :( dar din cate am i ncercat eu asta e ..Ai dreptate cu ridurile nu m-am gandit la asta dar o sa tin minte pentru urm review :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am corectorul, ci roll-on-ul cu cafeina, pentru reducerea pungilor de sub ochi. Imi place mult aplicatorul iar efectele sunt multumitoare. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Madlen:ti-l iei tu :D eu acum vreua fdt:||

    RăspundețiȘtergere
  6. @BeautyTested:Mmm euu n-am crezut niciodata in asa ceva:)) But here i am raving about it

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai,numai eu nu gasesc minunea asta nicaieri....:(

    RăspundețiȘtergere
  8. @Endre : Incearca la dm , acolo mereu este in stoc :D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥