miercuri, 15 februarie 2012

7 Deadly Sins - Tag

Heii !!
Spiridusul meu preferat Andreea :P mi-a dat si mie acest tag foarte interesant asa ca il realizez azi :D .

1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?

Cel mai ieftin ar fii un gloss din comert - 4 lei si cel mai scump sheer tint skin de la liz earle care e in jur de 40 de lire .



2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?

Pff..Fondul de ten Infailible de la L'oreal .Cateodata iubesc cum arata pe fata cateodata simt ca vreau sa urlu !
Cu toate astea il folosesc de 2 luni si nu imi apar cosuri desi am piele sensibilaa..Dar nu stiu daca o sa il recumpar...I might !
Foarte greu de gasit Quadul Coffe Shop de la Cover Girl , imi doream mult sa incerc fardurile lor si nu am avut cum pana de Craciun cand am primit cadou paleta mentionata mai sus !





3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?

Bronzerul Chocolate Soleil de la Too Faced - miroase a ciocolata si il aplic cu placere de fiecare data !


4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?

Ca multe fete raspund cu lotiune de corp ..Mi-e mai usor sa folosesc spray de corp desi nu e la fel de hidratant.


5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?

Nu stiu daca as putea sa aleg doar unul..am tenul destul de cuminte in ultimul timp dar as spune fond de ten plus rimel :D .


6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?

Simtul umorului si atentia pentru persoana iubita :) .


7. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Mm ..paleta Naked de la Urban Decay , un set de pensule Sigma si un Nyc Cream Blush nuanta Natural .
Nu e mult nu ? :P Vine ziua mea acum ...in 3 luni !! :))





Il dau mai departe urmatoarelor persoane . ( linkuri maine,* tired puppy face * ) Nu mai dau tagul celor care l-au facut odata :D .

Madalina - No Name
Deea- Boutiqul cu minuni
Maria- Special Koko
Ioana Dumitrache si Cristina Gheorge - Not another beauty blog
Camelia
Katynel
Anca Pop - Al made up
Anca

Si tuturor celor care vor sa il faca !!
Pupici !

♥♥♥
Dariaa

8 comentarii:

  1. Spiridusul tau preferat?! Adica vrei sa spui ca mai ai si alti spiridusi?! :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. Same here cu bronzerul de la Too Faced! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bronzerul arata foarte bine.

    Sheer Tint Skin mi se pare cam scump pentru ce face.Cu 40 de lire cred ca mi-as lua un fond de ten bun sau si mai bine produse pentru ten astfel incat sa nu mai am nevoie de fond de ten:))...prea des.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ABeautyTale: Nuuu bineinteles ca nu [-x eu vroiam sa te alint si tu ce ai inteles [-x

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alina Barbu:ma bucur ca iti place:x

    RăspundețiȘtergere
  6. @Special Koko : :XX cel mai delicios :)) imi vine sa mananc din el

    RăspundețiȘtergere
  7. @Miss Capricieuse:Sunt complet de acord :)) Mai ales ca e tinted moisturiser si eu am chestii care trebuie acoperite..pentur ce face 40 de lire e mult prea mult mai bine iti iei paleta naked:))

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥