marți, 28 februarie 2012

A little haul...

Hei !!
Asa cum am spus revin cu un filmulet !! Am inceput sa lucrez mai usor cu editorul !!
Am luat cateva produse pe care vroiam sa vi le arat asa ca here we go :


Aici aveti filmuletul iar detaliile pentru giveaway le puteti gasii AICI !!! Sunt simple asa ca nu va faceti griji !!

Am facut o vizita la Dm si bineintelesc ca nu puteam pleca doar cu

Demachiantul Bifazic Balea


de care aveam mare nevoie !!


Reducerile m-au atras asa ca mi-am m-ai cumparat si aceasta spuma


"Atingere de casmire " Am folosit-o de cand am filmat videoclipul si sunt foarte multumita de rezultat !Imi era tare frica pentru ca nu staim cum o sa arate textura parului dupa aplicare dar e in regula ,poate fac un review la ea . Oricum , sunt multe produse de par la reducere in Dm , mai ales spuma si fixativ si mi-a fost greu sa aleg dar se pare ca am ales bine !

Tot la reducere am gasit si noul rimel:
Scandal Eyes de la Rimmel

(caruia am uitat sa ii fac poza )

Mi-a placut periuta si tubul si l-am luat !:) Inca sta cumintel nedesfacut in sertar.

Mi-am comandat de la un blog sale
Nyx HD Eyeshadow Base



Despre care Emily vorbeste tot timpu si eram curioasa sa il incerc si cred o ca o sa inlocuiasca cu succes primerul de la Elf .

Deasemenea Madalina a fost foarte draguta si atunci cand a facut comanda mi-a luat si mie
Pudra iluminatoarea Luminance


Si desprea ea auzisem o groaza de lucruri bune si nu ma pot pronunta pentru ca n-am apucat sa o testez :( Grr..

De la magazinul cu minuni asa cum il numesc eu mi-am luat 3 oje si o pereche de cercei :

Classics nr 124 / 128



Cercei astia nu sunt in "my comfort zone" dar imi plac de mor !!




M-am gandit sa nu mai imi fie frica sa port anumite chestii ,sunt sigura ca o sa gasesc o combinatie in care o sa ii pun in valoare :) .

Si ......... Oja magnetica !!





M-am indragostit de nuanta asta , nu-i asa ca e frumoasa ?
Mi-am facut deja unghiile cu ea , spuneti-mi daca vreti poze :)
Avea o groaza de nuante dar m-am limitat la aceasta pentru ca vroiam sa vad daca e in regula .

Ahh trebuia sa includ portofelul asta !!!



Este de la avon si e asa frumos !!! Si practic :)

Si astazi am fost la 6 chioscuri de ziare si am gasit doar creioane de buze/ochii !! Nu mai am sanse sa gasesc pudra/trio /luciu de buze dar..


Am luat revista Cosmopolitan cu

Nyx Blush - Peach


( mai mult roz deschis decat piersica )

Cam asa arata oja pentru voi :






Cam asta e tot , sper ca v-a placut astept sugestii /critici/ request-uri pe adresa mea de email :) .
Sa imi spuneti si cum vi se pare filmuletul !
Pupici !


♥♥♥

Dariaa

15 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-a fost frica de rimelul ala:)) Are o perie hugeeee:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut e portofelul!!! Sa folosesti iubita tot ce ti-ai cumparat. Sunt curioasa cum e rimelul :D
    Pups

    RăspundețiȘtergere
  4. uuu arata bine oja:X si rimelul.sa le fol pe toate cu palcere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce draguti sunt cerceii! Sa ii porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de lucrusoare frumoase!
    Sa le folosesti cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosesti pe toate cu multa placere :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Great haul <3 Lovely products!!!
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dedeea:Vad ca nu prea e multumita lumea de el:)) Eu nu l-am incercat inca:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ABeautyTale:pai are mama gusturi sau ce:P?Multumesc iubita :D O sa incerc rimelul sa ii fac un review ca vad ca multa lume e indecisa cu el:D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andreea:sa stii ca m-am gandit la tine cand i-am cumparat:P

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥