marți, 14 februarie 2012

Pink Smokey Eyes !




Heii !!
Am inceput postare asta de ...1000 de ori ? Cred ca am emotii ca pun iara poze cu mine adica pe bune cu mine !! :D

Astazi am zis sa imi imi depasesc limitele si sa folosesc roz :)) . Hmm...mi-a fost greu sa ma hotarasc ce combinatie sa realizez dar o sa va arat ce a iesit !! Mie imi place si se vede foarte bine in realitate..mai bine decat am surprins in poze :D .Va prooomit ca si blending-ul este mai buuun !!:D



( amandoua pozele - natural weird light :-? )


Am realizat un smokey eyes . Am realizat ca imi place cum se vede negrul blenduit cu roz in sus :D Arata foarte finisat .


Vedeti gaura din tusul de jos ?!?! It's driving me NUTS !


Nu am fost deloc in spritiul V.Day asa ca il citez pe un prieten si "astazi fac ceea ce iubesc", in cazul meu fac un machiaj !!Este un machiaj mai dramatic dar cred ca pozele vorbesc de la sine in aceasta postare .

Doua poze asa bonus :D



Mai artistice :)) Imi place insa sa fac poze la lookul complet , poate candva o sa fie parte dintr-un portofoliu :)) Sau o sa ma uit la ele si o sa spun , da am avansat !:D
Noapte buna , hope you like it ! :D


♥♥♥

Dariaa

12 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥