joi, 2 februarie 2012

Giveaway LUSH - 1 an de blogging .


Heii !!
Long time , no see !!
Am lipsit foarte mult in ultimul timp si am pierdut un prag important si anume 1 an de cand am inceput acest blog minunat !!
Va multumesc din suflet ca ma sustineti si ca sunteti alaturi de mine !! Nu-mi vine sa cred ca doar cu un concurs organizat am peste 200 de followeri !! Fac ceea ce imi place si ma bucur ca si altora le place ceea ce fac eu !!
Cu ocazia a 1 an de blogging m-am gandit sa contactez un sponsor ale carui produse le iubesc si anume Lush . Deja v-am aratat un unboxing haul cu produsele lor - AICI .
O sa urmeze si niste review-uri dar m-am gandit sa va dau si voua ceva . Mai exact ...

Perioada de desfasurare 3.02.2012-21.02.2012.

O SA FIE 3 PREMII CARE CONSTAU INTR-UN SET DE 3 PRODUSE LUSH ( LA FEL PENTRU FIECARE PREMIU ) ALCATUITE DIN :

Glogg – gel de dus



O versiune suedeza de vin fiert, facut din vin rosu, alcool din citrice, scortisoara si cuisoare. Suna bine, nu-i aşa? Este vorba de gelul de dus natural Glogg cu un parfum ce incalzeste si te face sa te simti la fel de bine ca sic and ai fi consumat aceasta bautura.

Pret: 26.80 lei/buc. 100g


Ice Blue Soap – sapun


Intens si infiorator de mentolat. Menta are uimitoarea calitate de a te racori cand esti fierbinte si de a te incalzi atunci cand iti este rece.Cand esti in dusul fierbinte, aplica sapunul vegan Ice Blue pe tot corpul si vei avea senzatia ca te vei spala cu un cub de gheata. Menta fresh este folosita de mii de ani pentru a -ti pastra mintea limpede si pielea fina. Sarea de mare are rol decorativ, dar si exfoliant pentru maini si corp.

Pret: 22.80 lei/buc. 100g

Big Blue – sare de baie revigoranta

 
               Cu totii avem parte de zile din acelea care trec fulgerator, suntem ocupati de dimineata pana seara, iar in final 
ramanem cu sentimentul ca nu am realizat nimic. Sau, in mai putine cuvinte, energie risipita fara o tactica prealabila.
 Ce legatura are asta cu baia ta zilnica? Uleiurile de lamaie si lavanda iti dau claritate si precizie in gandire, asa ca
 poti sa scapi de detaliile iritante si sa vizualizezi planul cel mare. Fa un curs de gandire strategica: 2 saptamani
 intensive cu Big Blue.
Pret: 20.80 lei/buc. 200g

PAGINA LUSH ROMANIA DE FACEBOOK:

Completati formularul de mai jos pentru produsele minunate de mai sus :D :



Puteti da share acestei postari sau sa o distribuiti in orice fel doriti , pe mine m-ar bucura ca sa afle cat mai multa lume de el insa aceasta actiune este OPTIONALA .

Pentru alte intrebari si nelamuriri nu ezitati sa imi dati un mail pe adresa pitikss@yahoo.com
Astept si in sectiunea de comentarii intrebari deasemenea :D .
Succes !

P.S Daca tot sunteti aici puteti arunca un ochi pe canalul meu de youtube ! Nu am vrut sa il pun tot in document am considerat ca sunt destule reguli :http://www.youtube.com/user/Pitikaaiubestemuzica?feature=mhee



♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

  1. M-am inscris si eu,Daria,pentru ca imi plac produsele lor.Pe tine te pup si sper sa revii mai des pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. dari m-am inscris si eu dar imi aparuse o eroare de la net ... ai primit inscrierea mea : nume gfc malina ?

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥