duminică, 12 februarie 2012

A million kisses... ♥


Heiii .
Nu prea am fost in tot spiritul V.Day pentru ca pur si simplu nu ma simt atasata de aceasta sarbatoare.Dar cand am primit si am incercat acest produs m-am gandit ca este un produs perfect pentru 14 februarie .



Poate stiti sau poate nu dar sunt indragostita de produsele de buze care vin in cutiute / borcanase etc . Mi se par dragute desi sunt greu de aplicat .
Acest produs vine intr-o cutie de metal care este foarte practica . Mult produs + putin ambalaj = combinatia perfecta..Am conditioning lip balm de la elf si imi ocupa foarte mult loc si nici macar....ma rog asta este o alta poveste !! Asta e micut dragut si usor de purtat oriunde daca vreti sa il reaplicati sa arate mereu impecabil :) .


Nu stiam la ce sa ma astept de la acest produs , avea infatisarea a unui balsam de buze dar lip tint-urile sunt deobicei cele care usuca buzele pentru ca se bazeaza pe rezistenta cat mai indelungata a culorii pe buze si nu a hidratarii..
Lush foloseste insa ulei de cocos pentru a schimba lucrul asta si se pare ca functioneaza...
Am folosit produsul acesta de cand l-am primit si pot sa spun ca se aseaza bine pe buze chiar daca sunt un pic crapate si nu le deshidrateaza . Are un aspect foarte curat si ingrijit.


Produsul este foarte interesant si ma bucur ca il am in colectia mea . Este exact picatura de culoare care poate schimba radical un look - in bine . Asta si pentru ca putem sa il aplicam in cantitati mai mici sau mai mari , in functie de cantitatea de produs pusa pe buze culoarea poate fii mai vibranta sau mai "cuminte " . ( S.N Trebuie sa gasesc un inlocuitor pentru cuvantul sheer , care vreau sa il folosesc mereu la review-uri )


Ingrediente:






Sper ca v-a placut acest review ....Va pup !!



***Produsul a fost primit spre testare de pe http://www.lush.ro/ro.Toate opiniile sunt ale mele si sunt bazate pe experiente proprii impreuna cu acest produs .Nu primesc nicio compensatie in urma acestui review !



♥♥♥

Dariaa

12 comentarii:

  1. eu am alt tip de balsam dar imi place muuult.o sa ii fac rview curand

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine! Am si eu unul, dar pe roz:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Omg este genial . Imi place la nebunie culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata suuuper cute!!
    Cred ca e la fel de bun precum arata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu prefer balsamurile de buze in cutiute sau borcanase :D Nu stiu sa-mi explic de ce...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Madlen: am vazut , e tare dragut si al tau :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lestie:mmm mi-as mai dorii si eu unul :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andra Malin:ma bucur ca iti place :x

    RăspundețiȘtergere
  9. @Deedea:stiam eu ca o sa iti placa;;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Enchanted Ana:Surprinzatorr da este !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ABeautyTale:da nici eu :-? dar le ador ! :))) Poate ar trebui sa scriu despre toate pe care le am odata:D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥