joi, 9 februarie 2012

Cute Blog Award .

Heii !! In seara asta am vazut la Andreea acest tag si am vrut sa il fac . Mi-am amintit ca mi l-a dat Mada , si m-am bucurat tare mult !! Mersi Mada !!





Reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
Am facut deja asta in primul rand.Thank you girls!!
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Acum intrebari si raspunsuri:
1. Care este produsul de machiaj preferat?

Destul de greu de spus ...nu mi-am gasit HG-urile inca , dar pot sa spun Sleek Oh So Special , ma indragostesc de ea de fiecare data :) .


2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?

Nu prea sunt eu cu trendurile dar as spune crop tops :D Love theem chiar daca nu arata foarte bine pe mine :) .


3. Care este desertul tau preferat?

Mmm clatite cu ciocolata sauuu mai nou m-am indragostit de prajitura tiramisu !!!


4. Culoarea preferata?

Mm Turquoise !!!:D



5. Care este prenumele tau?

Daria Miruna :)

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Beyonce - I was here


Nu cred ca mai e nevoie sa zic altceva..

7. Pisici sau caini?

Caini .

Trebuie sa va spun ceva ce nu v-am spus pana acum pe blog . Hmmm ..greu de decis ce sa va spun avand in vedere ca am facut public foarte putine detalii despre mine :)) .

Sunt foarte ambitioasa :) . Desi nu par aici ma ambitionez atunci cand vad un machiaj frumos . "Si eu pot !! " Ma ambitionez sa fiu mai buna in ceea ce fac si sa incerc sa fiu o prietena/fica/bloggarita/colega/nepoata etc. si mai buna !! :D

Intrebarile sunt luate de la Delia !


Dau tag-ul mai departe tuturor celor care vor sa il faca ,tuturor care citesc aceste randuri :D . Va multumesc ca inca sunteti alaturi de mine dupa atatea pauze ..


Va pup !!


♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥