sâmbătă, 11 februarie 2012

Frozen Times - Makeup

Hei !! :)
Astazi o sa va prezint un machiaj care mie imi place foarte mult ! :)
Am hotarat sa imi infrunt teama de argintiu si sa il folosesc !! Am vrut sa conturez sprancenele pentru ca erau pierdute in acest machiaj puternic si simteam ca trebuie sa le aranjez si pe ele .
Deasemenea argintiul pe care l-am folosit in pliu avea subtonuri albastre si nu am folosit tonuri de roz cum planuisem ci albastru . A fost ceva spontan si cred ca a fost bine ca m-am lasat dusa de val .







Deasemenea am incercat sa pun gene false dar suntem certate :-? . Pur si simplu nu vor sa se aseze frumos dupa forma ochiului si sa stea acolo !! Asa ca le-am aruncat inapoi in sertar am refacut tusul si am inceput sa fotografiez looku-ul.


Mie imi aminteste de iarna , de un peisaj inghetat :) . Inca iarna nu s-a terminat asa ca mai bine mai tarziu decat niciodata .

Astept parerile / criticile/sugestiile voastre !! Vreau sa mentionez ca multe dintre voi mi-ati dat sfaturi si va multumesc si vreau sa imi cer scuze ca unul dintre cele mai pretioase(adica sa blenduiesc linia aceea dreapta care am folosit-o pentru a creea forma ) nu am folosit-o .De ce? Am fost incantata peste masura ca mi-a iesit acest machiaj cu argintiu incat am uitat complet !!


Short post , pentru ca deja imi pierd increderea in acest machiaj ..grrr !!

♥♥♥

Dariaa

4 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥