marți, 12 aprilie 2011

TAG - 30 DAY CHALLENGE


Sa tragem linie si sa adunam :
Mi-am propus la inceput sa faca o postare in fiecare zi :(.
N-am reusit sincer nu pentru ca n-am vrut,n-am putut !:(
Asa ca o sa includ ultimele zile pe care nu am reusit sa le fac aici si o sa termin acest tag:D .
A iesit ceva, si a fost interesant de facut.
Day 24 — Your favorite food
Cartofiori cu branzica la cuptor .hihihi
Day 25 — Your favorite blush
cea din dreapta roz asa , o folosesc aproape in fiecare zi ! cand nu stiu ce sa folosesc apelez la ea :D
Day 26 — An Item from your wishlist
Off cam greu aici
Day 27 — Your favorite skincare product
Nivea Cleen Depper - cleanser
Day 28 — Your favorite drink
Seven up :x
Day 29 — Your favorite nail polish
Golden Rose-30
Day 30 — Photo of something that makes you go awww
si credeti-ma .....mie imi plac caini !:))
Feteloor, chiar am nevoie de ajutorul vostru cu postarile, vreau sugesti! Ceva reviewu-ri sa va fie de folos , va pup!:*

♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

  1. poi arata ne paletele alea frumoase ce mi plac mie si machiaje facute cu ele.si ce alte bunatati iti iei...review la ce folosesti...:*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥