miercuri, 20 aprilie 2011

Review Arabian Glow -Soft and Sleek Eyeliners By Avon .

Buna fetelor !


V-am intrebat aici , daca v-ar interesa un review ar acestor creioane de ochi , si am avut niste raspunsuri pozitive!
In primul rand preturile sunt foarte bune la aceste creioane deoarece sunt din colectia de vara a anului trecut .
O parte negativa a produsului ar fi ca nu se mai gaseste decat prin paginile de reprezentanti ..
Sorry!!
La mine a fost dragoste la prima vedere cu toata colectia si inca am in gand quad-ul :X ! Pacat nu il detin ! Sper ca si anul asta sa scoata ceva asemanator !
Deci sa vorbim despre creioane:
Le am in doua culori:Turquise si Deep Purple
.
Sunt foartee moi si se aplica frumos ! Imi place ca le aplic si pe waterline ( habar nam cum sa ii zic in romana,sunt eu neinformata ? ) sa dea un plus de culoare look-ului.
Cel Turquise este o culoare deosebita !! Se vede superb, si are diferite reflectii !!
Cel mov , este obisnuit o nuanta mai banala de mov dar foarte soft !!
La inceput am fost dezamagita de cel albastru pentru ca se transfera! Nu aplicasem primer..
Dar cu primer merge super !:D
Acum mai imi doresc inca o culoare neutra cu niste slicipi , seamana cu unul mac care a iesit cu colectia Cham-Pale
MAC I Get No Kick Eye Kohl
In pagina de reprezentant seamana destul de bine cu acesta ! Dar nu stiu ..ambele pe care le am sunt mate deci ..
In concluzie imi plac creioanele de ochi si le recomand din toata inima ! Cred ca pot fi folosite si ca baza !


♥♥♥
Dariaa

8 comentarii:

  1. si eu am pe cel mov si mi place dar nu l prea folosesc:*

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, cred ca o sa il incerc si eu pe cel albastru:)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca il incerci,sa imi spui cum ti se pare si dac a iti place :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Adore csmetics! Like your wonderful blog! follow you) Follow me?

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank youu, i follow you now :) !!
    I can't understand a think :"> but your pictures are amazing!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bunaa! mi-am dat si eu comanda de cel turcoaz,sper sa fiu multumitaa! dar vroiam sa te intreb dak se vede exact cum e in poza pe mana ta,sau e mai deschis .. :D te puup !

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥