sâmbătă, 2 aprilie 2011

March Favorites


De cand am inceput sa ma uit pe youtube, sau sa citesc bloguri , imi doresc sa fac un astfel de post !! :D
Este si cel pe care il citesc cu drag mereu , chiar daca nu e sfarsitul unei lunii.
Din cauza incidentului nefericit , petrecut cu cateva zile in urma, ma voi folosi de poze de pe internet pentru produsele pe care am sa le mentionez ..

1.
Avon Ideal Shade Mineral Foundation
Orice fdt am incercat nu m-a convins ca e mai bun ca acesta.L-am folosit foarte mult lun aceasta, alternat cu Maybelline Affinitone , urmeaza un review la ambele fonduri de ten curand !!:D

2.
Nivea Shine Control Moisturizer .
Singura crema pe care o accepta tenul meu pana la momentul actual !! Am folosit-o in fiecare zi , si imi place foarte mult !!!
3.
Avon Onyx Lustre - Peach Sparkle .
Acest gloss ma uimit !!
Oare chiar incep sa se schimbe cei de la avon ?? Mie mi se pare ca au produse din ce in ce mai bune , si nu sunt singura care crede asta ca mai pe toate blogurile citesc pareri asemanatoare:P.
Oricum gloss-ul este perfect pentru orice look , este foarte natural !!
4.
Maybelline Colossal .
Nu-mi vine sa cred cat de tarziu am descoperit acest rimel!! Este fantastic atata spun !!! Un produs pe care deasemenea l-am folosti zi de zi , fara sa ma plictisesc de el !:D
5.
AvonQuad -Lace Luxe
Desemenea paleta aceasta am folosit-o foarte mult.A devenit o rutina , si ma machiez cu usurinta cand o folosesc .
P.S. Am fost fooarte surprinsa cand am dat un search la google imagini si mi-a aparut manuta cu swatch-ul acolo :"> . M-am simtit asa bine . Hihi :D
6.
Avon Parfum- Bond Girl 007.
Este o surpriza si pentru mine , abea acum am realizat ca primul parfum care mi-a venit in minte pentru acest post e bond girl !!
Ce pot sa spun, o aroma delicioasa , mi se pare mirosul perfect pentru toamna/primavara:D .

Cam atat.
Va pup :* .


♥♥♥Dariaa

2 comentarii:

  1. pare interesanta rema dl nivea...ii faci review candva pls?pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa ii fac un review, am lasat-o sa vad cum reactioneaza pielea mea cu ea , ca nu o am de mult timp :D ,te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥