luni, 18 aprilie 2011

Avon Haul and other goodies !!

Ce faceti ? Sunteti bine ?
Eu sunt binisor !
Mi-a venit o comanda la Avon si ma gandeam sa va arat ce mi-am mai luat !! :D
Sunt reprezentanta de ceva timp, si intodeauna ma tenteaza ceva! Nu mi-am luat o groaza de lucruri dar mi-am indeplinit niste vechi dorinte !!
Am facut si o proza de grup :




Despre asta va vorbeam !! O vreau din vara de cand a aparut ;;) !!


Si creionul acesta la fel ! O sa ii fac un review ca am si pe albastru , daca va intereseaza ! :P

Mi-am cumparat un Gel Eye-liner ! Yupiiiiiiiiiiiii.
Sunt foarte fericita si imi place mult de tot !
Este de la un magazin local!!:D



Cam asta am cumparat, am o groaza de review-uri si de look-uri de facut , asa ca ne vedem maine cu un lotd !! Va pup !!


♥♥♥
Dariaa

8 comentarii:

  1. Super! Curand soseste si a mea!!! Gel eye-liner la avon ? Eu de ce nu l-am vazut inca ?:) p.s: Mi-ar place sa faci un review creionului de ochi :) pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu este de la Avon , este de la un magazin de la mine din oraas! O sa scriu acolo ca sa nu mai derutez lumea:-s
    Atunci review o sa apara foarte curand ! Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. i want to try out some new beauty products as well!

    : )

    RăspundețiȘtergere
  4. I expect to see a haul from you , then !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce tare pare gel eye-lyner ul d:X.cat a csotat?:-s...pupici:*maine imi vine si mie comanda.

    RăspundețiȘtergere
  6. 8 lei !!!! o sa ii fac review super-repede:D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥