joi, 21 aprilie 2011

Review Affinitone foundation by Maybelline New York




Hi !!
Am luat acest fond de ten in urma cu o luna si ceva ! Am avut timp sa il testez si sa il supun la mai multe incercari si acum o sa va impart parereile mele despre el !
Cum mereu mi-am dorit sa incerc un fdt de la maybelline , cand l-am vazut pe acesta la promotie l-am luat imediat !
A costat 20 de lei , acum este in jur de 30 .

Ce spun ei :

Machiajul natural atinge perfecţiunea

AFFINITONE este primul fond de ten cu pigmenţi de culoare naturali de la Maybelline New York care uniformizează cele
mai subtile variaţii de nuanţă ale tenului.

Îmbogăţit cu Vitamina E pentru hidratare naturală de durată pe care o poţi vedea şi simţi.

Noua formulă se adaptează perfect tenului, pentru unrezultat impecabil, incredibil de natural şi fără pori încărcaţi
.


Ce spun eu :

Cand l-am folosit prima data am simtit ca o sa fie my new favourite , ca o sa il folosesc in fiecare zi s.am.d!
L-am lasat in sertarasul lui in timpul saptamanii , iar in weekend-uri il foloseam pentru ca aveam impresia ca imi da mai multa acoperire , ca e bun pentru iesit in oras .
L-am simtit greu pe fata de acea am optat sa nu fie fdt pentru rutina mea zilnica .
Mi-a mers bine pana cand acum cateva saptamani l-am aplicat si arata groaznic! Nu se intinsese deloc , nu acopera absolut nimic ..L-am sters de pe fata si am zis ca a fost o intamplare .
Apoi ieri mi l-am aplicat din nou si arata mai rau ca niciodataaa !! Repet : nu acoperea nimic , se vedea fiecare bubita chiar daca nu se simtea la mana se vedea ca si cum as fi avut un guguloi pe fata ! Am pus doua straturi de fdt( n-am facut asa ceva niciodata) si atunci parca parca mai acoperea ! Se vedea oricum oribil ... si astazi m-am trezit cu acnee pe fata ?!?! Deci ce sa inteleg?
Eu + Affinitone=Hate
Desi are un miros frumos pentru un fond de ten si imi place ambalajul , nu pot sa ma multumesc doar cu atat ! Ma gandesc ca ar fi bun pentru persoanele cu tenul uscat dar perfect! Si nu exagerez ! Daca nu aveti tenul sensibil , si nu aveti absolut nimic pe fata poate sa mearga !
Deci concluziile , ca deja am vorbit prea mult:
Face exact pe dos ceea ce promite ! :))
Nu imi place acest fond de ten , imi pare rau dar asta e adevarul !
Dupa aceasta experienta, nu stiu daca o sa imi iau alt fdt de la maybelline poate cel mousse !
Asta este parerea mea , tineti minte ca pielea noastra a tuturor este diferita .
Va pup >:D<


♥♥♥
Dariaa

11 comentarii:

  1. cel mousse ti l recomand:D.si eu am patit sa mi plak muuult un fdt si dupa o vreme sa l urasc.dl rimmel le uras p toate x(

    RăspundețiȘtergere
  2. pff de la rimmel nici nu m-am atins de ele pana acuma ,si-a luat o prietena de a mea si l-a folosit in fiecare zi nu acoperea deloc si intro luna treminase o sticluta !
    nu stiu ce sa zic, se fdt sa mai imi iau sa imi fie bun !:-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Desi nu am vazut ca fetele sa foloseasca Fondul de ten de la Seventeen.. mie imi place de mor..si imi place de vreo 3ani incoace si nu l-am mai schimbat..
    de cumparat am tot cumparat toate fondurile de ten din lume..dar tot nu l-am schimbat pe cel de la seventeen.
    Am folosit si cel de la Revlon pe care il folosesc majoritatea gagicilor..dar mie nu imi place..nu imi acopera cum trebuie micile imperfectiuni..apoi daca imi iese vreun cos..nu am nicio pretentie sa imi acopere ceva.
    Affinitone e oribil :D groaznic :D si mie mi-a iesit niste chestii pe fata din cauza lui :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pff deci e clar, din cauza lui e ! :))
    Ai facut review la cel de la seveteen ? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. beautiful post!!!
    lovely!
    =P
    xoxo honey

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am folosit acest fdt acum vreo 5 ani, dar nu mi-a placut deloc, consider ca in ce priveste fdt ar trebui sa investim o suma mai mare si sa fim atente la calitatea produsului, chiar cred ca, la acest capitol, raportul calitate/pret este important! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. da asa este !!
    trebuie sa fim mai atente, ca oricum dam 60 de lei pe un fdt da poate chiar merita !

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar nu am facut un review..dar cred ca am sa fac :D
    Buna ideea :*

    RăspundețiȘtergere
  9. sora mea il foloseste aproape zilnic si e f multumita de el...
    probabil depinde de ten sau de baza...

    RăspundețiȘtergere
  10. cu siguranta dewpinde de ten . asta e doar parera mea despre el !:d

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥