vineri, 29 aprilie 2011

Comparison, New and Old Avon Smooth Minerals Foundation !!


Fondul de ten mineral este unul dintre lucrurile care tin de machiaj pe care il folosesc in fiecare zi .
Ma tine foarte mult , cel vechi il am din noiembrie si inca nu sa terminat , mai am un picut ramas si o sa il folosesc pana la ultima pulbere !!!
Cei de la avon si-au imbunatatit linia de cosmetice si sau gandit sa schimbe si fondul de ten mineral .
L-au schimbat destul de mult , acum sa discutam si sa va spun care imi place mai mult si de ce .


In primul rand cel nou este mult mai mare , dar are un aspect mai profi si mai scump .
Cel vechi e clasic si nu pot sa zic ca imi displace .


Se poate vedea diferenta de marime si aici ^^^



Pe cel nou dupa cum vedeti nu scrie dar am cutia si are tot 6 g .
Imi place mai mult cel nou pentru ca pot vedea cat produs mai am.


Dupa cum vedeti au fost"smecheri" au tras de ambalaj pe llungime si l-am miscorat pe latime si e cam acelasi lucru .


Trebuie sa spun ca ideea lor a fost geniala , chiar faptul ca au pus o oglinda intr-un fond de ten mineral.
Cel vechi ,old-fashion cu sifter se imprastie peste tot si n-a fost data sa nu se verse prin geatna cu cosmetice..

Imi place formula celui nou il simt foarte usor , se intinde foarte frumos pe piele si are o formula usor lichida cand il aplici .
CE URASC PUR SI SIMPLU la el este scilipiciul .
BIG ------------ pentru acest lucru , nu pot spune cat de dezamagita sunt ..
Il ador , si nu pot sa il folosesc decat atunci cand ploua pentru ca nu vreau sa arat ca edward cullen ..
Deci cel nou bate la ambalaj si formula ciudatica dar tare ! Cel vechi este mat si se vede superb pe piele , acopera ce altceva ti-ai mai putea dorii ?!?!
Aa si pretul..pe asta nou am dat 23 lei si pe cel vechi ..pff 14 lei poate?!?!
Deci e o diferenta destul de mare
Draga Companie Avon , va rog din toata inima bagati din nou vechiul fdt , sau scoateti sclipiciul din cel nou !
Cu sinceritate , Daria !
Recomand acest fdt .
Tineti minte ca , noi toate avem tipuri de ten foarte diferite si produsele pot reactiona diferit.


♥♥♥
Dariaa

4 comentarii:

  1. eu pe cel vechi nu il am.iar de el nou,desi sciam candva ca sunt f multumita,dupa ce am incercat fdt mineral dl pure touch cel de la avon nu mi mai place.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat nicodata fond de ten mineral si mor de curiozitate! :)) mi-a placut ultima faza! you are funny! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. thnks :ddd !!!
    pai ce sa zic cand il incerci sa imi spui si mie ce parere ai despre el ;;)

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥