luni, 4 aprilie 2011

Review Nivea Visage Young -Control Shine!

Inca de cand am inceput sa folosesc Nivea Cleen Depper ( gel de curatare) mi-am dorit si crema aceasta.
Mi-am cumparat-o in urma cu o luna, si am asteptat sa vad cum reactioneaza pielea mea .
Pret : 30 de lei ( sincera sa fiu, n-am vazut-o niciodata la promotie)
Cred ca este mai usor de analizat un review daca pui puncte pro/contra ...Daca nu va place si vreti pur si simplu sa vorbesc despre produs pot sa o fac :D .

PRO :
Ambalajul este super dragut !
Este usor de aplicat , datorita tubului.
Lasa tenul fin si poate fi aplicat inainte de fond de ten .
Are un miros usor, deosebit .
Face ce spune .

CONTRA:
Nu este un gel , este o crema! ( nu-mi place sa cumpar un rpodus si cand ajung acasa si il desfac sa primesc cu totul altceva, chiar daca si in forma sa, imi place produsul respectiv ! )


Eu o aplic dimineata inainte de machiaj , iar seara dupa curatarea tenului.
Deci o folosesc de doua ori pe zi ! O am de o luna cum am mai mentionat si mai am aprox.jumatate.
Fata ma e uleioasa in zona zonei "T" si pe obraji. Pe obraji mi-a rezolvat problema, dar pe frunte nu , inca mai vad ceva acolo :)) . Imi place ca nu mi se mai "duce " machiajul de cand folosesc crema asta .Are o senzatie foarte placuta atunci cand o aplici , de racorire , de curat daca stiti ce vreau sa spun .
O recomand pentru pielea uleioasa si chiar sensibila ! Eu ma irit de la orice dar de la asta nu :D .
Imi place, da merita 30 lei , da functioneaza pentru mine !! Sunt multumita de ea si o sa o recumpar atunci cand mi se termina tubul .
Vreau insa sa mentionez ca depinde de fiecare persoana si acest produs nu poate sa mearga la fel pentru toata lumea , asa ca ganditi-va de doua ori inainte sa investiti intr-un produs de ingrijire a fetei mai ales daca aveti tenul sensibil .


M-am uitat pe blog-ul acesta si am vazut o poveste interesanta despre cosmetice asa ca m-am hotarat sa va pun si ce contine acest produs .
Aveti aici ingredientele :

♥♥♥
Dariaa

3 comentarii:

  1. suna interesant. o sa o iau si eu de curiozitate
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. am cumparat-o aseara dintr-un hypermarket la promotie cu 3.5 lei(35 de mii de lei vechi).Nu glumesc,si ma oftik k mi-am luat decat una..nu am stiut pretul ei normal si nu era expirata sigur ca scrie ca e valabila 12 luni de la deschidere.erau mai multe produse reduse din gama nivea visage..la preturi de nimik

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥