luni, 11 aprilie 2011

Review Gerovital Plant -Crema antimperfectiuni

Vroiam sa va scriu parerea mea despre toate produsele, dar o sa fiu sincera n-am fost asa uimita , de exemplu mie nu mi-a placut deloc ser contru pentru ochi si buze :( , poate nu e pentru mine
Cel mai mult mi-a placut si imi place crema antimperfectiuni.
In ultimul timp am niste depigmentare pe anumite zone ale fetei, de la ce, nu stiu, ma gandesc
ca de la faptul ca folosesc in fiecare zi fond de ten .
Crema o folosesc de cand mi-a fost trimisa odata cu campania de incercare.
Sunt foarte incantata de rezultatul pe care il da , chiar daca nu e in rutina mea de zi cu zi .
Are un miros foarte placut,usor si chiar ma duce cu gandul la floarea de colt !
Este foarte in ton cu primavara si ma face sa ma simt bine, "fresh"cum s-ar zice atunci cand o aplic . :))
Este un produs foarte usor , cu o consistenta destul de buna . Se absoarbe imediat in piele !
Merita , este buna si probabil ca voi cumpara crema in curand si o sa revin cu un later edit :P .
O recomand ! Vreau sa incerc acum demachiantul de la gerovital tot cu floare de colt,voi l-ati incercat , cum e?
Va pup , :* .



♥♥♥
Dariaa

4 comentarii:

  1. Daca zici ca e buna crema asta antimperfectiuni merita sa o incerc si eu ca si eu am ceva pete pe fata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic daca ai de la cine sa faci rost de o mostra, sa vezi daca tie buna si peorma sa o cumperi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt curioasa daca a avut vreun efect aceasta crema..eu am deja o gramada de mostre..dar am folosit-o doar de 2 ori..
    la tine are vreun efect?

    RăspundețiȘtergere
  4. cat timp am folosit-o constiincios , chiar a avut efect , adica incepusera sa dispara usor usor petele de pe fata.dupa ce am devenit mai lenesa:"> , petele se vedeau ca si inainte , dar acum nu se mai observa deloc ! deci da a avut efect:D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥