duminică, 1 martie 2015

Douglas Beauty Box - first impressions

 Vreau să încep această postare prin a vă ura La mulți ani și o primăvară frumoasă!
 Astăzi este 1 martie și eu mi-am petrecut această zi împreună cu mama mea la cumpărături. Și cum mă cunoaște bine, nu am putut ieși in Douglas doar cu un fond de ten și un tuș și m-am ales cu Dogulas Box of Beauty. Trecem peste faptul că probabil sunt ultima fată care scrie despre această cutie și trecem la subiect.



 Douglas Box of Beauty este o cutie pe care am vrut să o încerc de când a apărut și mă bucur din suflet că în sfârșit am această ocazie! Am mai încercat în trecut astfel de cutii și nu am fost impresionată mai deloc și sperăm în continuare că acest concept va fi adus la un alt nivel de altcineva.
 Cutia pe care eu am cumpărat-o este cea pentru luna februarie 2015 dar încă mai este valabilă în magazine.
 Să vedem acum ce conține:


 
1. EDT Fairy Juicy Blue de la Naf Naf- 40ml-63 RON
Un parfum pe care deja l-am incercat si este pe gustul meu!



2.Oja Anny in nuanta Perfect Artwork-15ml-47RON
Pe care ma oftic ca nu pot sa o folosesc deoarece am unghii false!



3.Gel de dus Douglas XS Small-75ml-11,50RON


4.Crema de fata Douglas Naturals 5 ml


5.Clinique All About Eyes -crema de ochi-5 ml(varianta full size 15 ml)


6.Clinique High Impact Mascara-3,5 ml(7 ml varianta full size)



 Cutia a avut prețul de 59 de lei cu cardul de fidelitate Douglas și sunt extrem de mulțumită de ea! Am făcut un calcul și produsele valorează mult mai mult decât am plătit și sunt chestii pe care nu le-am încercat niciodată. Cu siguranță m-au câștigat ca și client și sunt curioasă ce apare luna următoare.
 Acum am văzut pe site că sunt valabile niște ediții de lux:


 
 Ce ziceți, cum vi se par?
 Pupici și o luna frumoasă!


♥♥♥
 Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥