joi, 12 martie 2015

Wishlist for Cosmobeauty 2015.

 Cosmobeauty este un eveniment care se va desfășura în București pe 13, 14 și 15 martie la Sala Palatului. Aici veți avea ocazia să vă întâlniți cu numeroși expozanți precum Orly, Inglot sau Melkior.
 Deși nu este primul an în care se desfășoară, eu nu am ajuns până acum la acest eveniment. Anul acesta însă mi-am propus să ajung. Am încercat să îmi conving și o prietenă care este make-up artist să mă însoțească, iar cu siguranță acolo mă voi mai întâlni și cu alte bloggarite.
 Și cum o să fie atâția expozanți acolo, bineînțeles că mi-am propus să îmi cumpăr câte ceva. Și nu știu de ce, dar am impresia că o să ajung acasă cu mai multe chestii decât mi-am propus.

1.Pudra mozaic Melkior


PUDRA LUMINOASA MOZAIC 11gr
sursa poza

 După ce am văzut-o pe nenumărate blog-uri am încercat-o și eu săptămâna trecută în magazin și pot să spun că m-am îndrăgostit de ea. Este o pudră iluminatoare extrem de frumoasă. Îmi trebuie neapărat în colecție!

2.Pensule Inglot


  
surse poze

 Am stat eu și m-am tot învârtit pe site-ul lor și am realizat că eu am nevoie de niște pensule! Și cum nu am acum posibilitatea să îmi iau un set bun de pensule, o să îmi iau doar câteva de care am nevoie mai urgent. Am pus ochii pe 6SS, 5FS și 3P.

3.Farduri Makeup Atelier Paris

aquarelle machiaj profesional
sursa poza

 Fardurile de la Makeup Atelier sunt cele mai lăudate de prietena mea. M-a făcut atât de curioasă încât vreau să-mi cumpăr și eu măcar câteva nuanțe să văd de ce îi plac așa de mult!

 În afară de chestiile astea pe care am pus deja ochi, mai vreau niște produse de buze și un gel liner. Acum să vedem ce o să găsesc.
 Mai multe informații despre Cosmobeauty găsiți pe site-ul lor oficial AICI.
 Eu abia aștept să vină ziua de duminică.
 Voi veniți la acest eveniment?
 Vă pup!

♥♥♥
 Dariaa

4 comentarii:

  1. Eu am pudra in nuanta L'ete indien. E preferata mea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred, mi-a ramas in minte, nu am liniste pana nu o cumpar!!! <3 Vii la Cosmobeauty? :D

      Ștergere
  2. Și fardurile Melkior merita încercate! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred!! Am pus ochii si pe vreo 3 nuante de acolo, sa vedem acum cu ce plec pana la urma :)) Ca gel liner de unde ma sfatuiesti sa imi iau?

      Ștergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥