miercuri, 25 februarie 2015

TV Show Recommendation - Grey's Anatomy

  
 Am observat că unele dintre cele mai iubite postări de pe blog sunt cele cu recomandări de seriale. Și m-am bucurat foarte mult deoarece sunt și unele dintre favoritele mele. Mă gândesc să fac o tradiție din chestia asta și o dată pe luna să scriu despre un serial/film care îmi place mie. 
   Astăzi o să vă vorbesc despre Anatomia lui Grey un serial pe care nu am crezut că o să îl termin vreodată. Am început să mă uit la el anul trecut pe DIVA și după câteva episoade m-am gândit să îl iau de la capăt cu sezonul 1 ca să înțeleg și eu ce se întâmplă. 

 Serialul spune povestea lui Meredith Grey, (fiica lui Elis Grey-un fost chirurg celebru) care calcă pe urmele mamei sale. Acțiunea se desfășoară în majoritatea timpului într-un spital, lucru care s-ar putea să vă facă să vă gândiți că nu e un serial la care se poate uita oricine. Va asigur însă că nu e așa, eu nu am nicio treabă cu medicină și îl iubesc! Mai presus de termeni specifici medicinei stau legături frumoase între toți acești doctori. Legături de iubire, de prietenie etc. 

  
 O să ajungeți să îl iubiți pe Derek pentru că este un bărbat frumos și fermecător și mereu știe ce să spună. Chiar dacă la început o să îl urâți puțin pentru ce se întâmplă(și nu vă spun mai mult,nu vreau să dau vreun spoiler) o să vă îndrăgostiți de el pe parcursul celor 11 sezoane. 

  
 Cu siguranță o să vă placă și prietenia frumoasă care există între Meredith și Cristina. Cu toate că amândouă sunt ciudate, se completează perfect și sunt mereu alături una de cealaltă. 


 Va las aici și una dintre pozele pe care eu le-am făcut în timp ce m-am uitat la serial cu un citat foarte frumos. 
 Serialul a început în 2005, are 11 sezoane, în prezent este în desfășurare sezonul 11. 
 Deasemena a câștigat nenumărate premii, fiind unul dintre cele mai iubite seriale. 
 Voi va uitați la Anatomia lui Grey? 

♥♥♥ 
Dariaa

2 comentarii:

  1. am vazut si eu primele 5 sezoane si am promis ca ma reapuc de el dupa ce se termina. :D
    astfel nu trebuie sa astept cu sufletul la gura cate o saptamana pana apare urmatorul episod. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Haha! Te cred. Eu stau cu sufletul la gura pana saptamana viitoare dupa episodul pe care l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥