luni, 23 martie 2015

NYX - Rouge Cream Blush Review


 Acum ceva timp vă spuneam că am redescoperit în colecția mea blush-ul cremă de la NYX și o să va vorbesc despre el. Bineînțeles că mi-am amintit abia acum să îi fac o recenzie însă e important că mi-am amintit. 





Prezentare generala-
Aspect&Ambalaj
 În general cei de la NYX au un ambalaj foarte drăguț și un aspect curăț. Mie, personal, îmi place faptul că are capacul transparent și pot vedea culoarea blush-ului. Mai ales pentru fetele care au mai multe nuanțe ale acestui produs e mult mai ușor să găsească nuanța dorită așa, decât dacă ar stă să deschidă fiecare blush. 



Consistenta
 Rouge Cream Blush este un blush cu o consistență cremoasă. Se aplică foarte ușor cu o pensulă stipple și se difuzează frumos pe obraz. Datorită faptului că este cremă are un aspect dewy odată aplicat pe față, lucru care trebuie să recunosc că îmi place foarte mult.



Product shade&Color Pay OFF
 Încă un lucru care îmi place la acest produs este faptul că este foarte pigmentat. Îți trebuie foarte puțin pentru a da o culoare frumoasă obrajilor. Eu am  nuanța 02NATURAL, care în ambalaj arată mai mult că un roz însă pe ten este o nuanța neutră, echilibrată care merge purtata cu orice machiaj.





Rezistenta - In timpul zile&la transfer
 Din cauza proprietăților produsului nu m-am așteptat să fie un produs care să reziste foarte mult. Pentru un blush însă eu sunt mulțumită. Durează 3-4 și abia după începe să dispară. 



Pret:36.00 lei disponibil pe MAKEUP SHOP AICI.
Nota 8/10

 Voi ați încercat blush-urile cremă? 
♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥