sâmbătă, 7 martie 2015

February Favorites-2015

 O să încep prin a vă spune că habar n-am când a trecut luna februarie! Nici nu am intrat bine în 2015 și simt că lunile zboară foarte repede. A fost o lună destul de agitată și de obositoare și este numai începutul, dar o să mă descurc eu.
 Luna asta am redescoperit un produs pe care l-am iubit foarte mult și am uitat efectiv de el. Nu am foarte multe favorite luna asta, dar prevăd că mă voi revanșă cu favoritele lunii martie pentru că suntem la începutul lunii și deja m-am îndrăgostit de câteva produse.
  Acum insa, hai sa vorbim despre favoritele lunii februarie:

1.Sephora Mineral- Foundation Compact
 Cum pățesc eu mereu, rămân fără produse când mi-e lumea mai dragă. Așa s-a întâmplat și luna trecută când am rămas fără pudra mea de față și mi-am amintit exact înainte să ies în oraș. Am fugit la Sephora și mi-am luat un fond de ten pudra pentru că am zonă T destul de uleioasă și vroiam ceva care să reziste pe ten. Am aplicat pudra cu un kabuki ca să nu îmi încarce prea tare tenul și sunt foarte mulțumită de rezultat. Pudra asta a stat în geantă mea în fiecare zi de când am cumpărat-o.



2.NYX Rouge Cream Blush-Natural 02
 Numai eu știu cât mi-am dorit blush-ul ăsta și câte haul-uri am văzut în care era menționat!
 Iar acum ceva timp am avut norocul să îl primesc de la niște prietene tare dragi mie. Bineînțeles că l-am folosit pe moment apoi mi-am cumpărat alte blush-uri și am uitat de el până luna trecută când l-am luat din greșeală în portfard și a fost singurul blush pe care l-am avut în weekend acasă. N-am avut încotro decât să îl folosesc și mi-am reamintit cât îmi place de mult! Îmi place că se aplică ușor și se vede super frumos și natural pe ten.
 


3.Flormar Palette-02
 Asta e o paletă pe care eu o am de mult în colecție dar de care nu prea m-am atins din cauza culorilor fooarte îndrăznețe. Acum ceva timp însă m-am gândit să combin nuanțele de albastru și să le folosesc pe pleaoapa inferioară și îmi place la nebunie cum se vede. Mi se pare că îmi scoate ochii în evidența și am început să folosesc paleta asta din ce în ce mai des.



4.Real Tecnhiques Expert Face Brush
 Nu cred că este nicio surpriză că pensula asta apare aici. Am vorbit despre ea tot timpul în ultima perioadă, atât pe blog cât și pe instagram. Este pensula mea preferată la momentul actual și mă declar foarte mulțumită de raportul calitate/preț pentru aceasta.



 Cam astea ar fi favoritele. V-am spus că nu sunt foarte multe și din câte puteți observa sunt doar din categoria produselor de machiaj. În rest nu m-a impresionat nimic atât de tare luna asta.
 Vouă ce v-a plăcut cel mai mult în luna februarie?
 Va pup!
 
♥♥♥
 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥