luni, 25 mai 2015

Selfie Maniac

 Indiferent de sezon și de ce se poartă, este un trend care a rămas în ultimul timp în top. Și anume selfie-ul. Fie că vrem să ne etalăm zâmbetul sau noua nuanța de ruj, selfie-ul a devenit un instrument pe care lumea îl folosește din ce în ce mai mult.
 De la oameni obișnuiți la vedete, conturile de socializare sunt pline de astfel de poze.
 Este simplu de văzut cum s-a ajuns aici. E la fel că orice modă care apare și care se răspândește rapid, mai ales de când avem atât de ușor acces la internet.
 Eu trebuie să recunosc că fac parte din cei care s-au lăsat purtați de această modă, care a devenit pentru mulți dintre noi o obișnuință, că să nu zic o obsesie...
 Așa că dacă știe cineva cum se obține un selfie că la carte, eu sunt aceea. Lucru care poate fii comfirmat de toți prieteni mei, care îmi spun că sunt obsedată de poze. Și poate într-o oarecare măsură e adevărat. Iubesc să îmi fac poze mai ales atunci când machiajul meu arată bine sau când port un ruj care îmi da încredere.
 Dar înafară de selfie-urile pe care mi le fac, iubesc să fac astfel de poze alături de oameni dragi mie, că să le țin că amintire. Am foldere întregi de astfel de poze pe care mă uit mereu, mai ales în această perioadă când se împlinește un an de când am terminat liceul și am lăsat în spate viață fără griji de licean.
 
 Într-un ton mai optimist, spuneam că o să vă împărtășesc câteva din trucurile mele ca selfie-urile să fie făcute corect. De fapt, nu prea ai ce să faci greșit la un astfel de lucru, depinde de interpretarea pe care o ai tu asupra lucrurilor. O să vă spun mai bine, ce fac eu că să ies în poze cât mai bine.

 În primul rând mă asigur că lumina pe care o am este una cât mai naturală. Când nu se poate, optez pentru un decor alb și o lumina puternică, care să vina de undeva de sus, în niciun caz din spatele meu sau al apărutului( asta se poate doar în cazul în care aveți lumini profi pentru poze). Bine, am stabilit locul, lumina și acum trebuie să ne ocupam de față noastră.
 
   
 Și ce iese în evidența cel mai mult atunci când facem o poză? Tenul, genele și buzele! Ele sunt cele trei puncte care atrag atenția cel mai mult, din punctul meu de vedere. Asta în cazul în care nu cumva vă faceți un selfie cu Ian Somerhalder aka Damon, atunci cu siguranță puteți să aveți și ruj roz neon, că sigur nu vă observă cineva.
 


 Să ne ocupăm de buze deci:



Si de ochi:


Si acum sa ne facem poze!


























 Și bineînțeles, asta nu avea cum să fie o postare completă, fără niște selfie-uri autentice, făcute chiar cu telefonul:





 Nu puteam să fac selfie și să nu îl editez, că o obsedată autentică cu instagram-ul!!
 Luăm estentialele, adică Miss Manga și Rujul Color Riche în portfard și putem să plecăm liniștite. Dacă vrem să ne facem selfie, avem cu ce să ne retușăm.



Puteti sa ma sustineti cu un vot aici, am nevoie de sustinerea voastra:
http://www.beautyblogging.lorealparis.ro/galerie

*Acest produs mi-a fost daruit de catre L'oreal in kit-ul pentru Scoala de Beauty Blogging. Mentionez insa ca parerea mea este una sincera, ca de obicei. Aceasta postare face parte din cadrul scolii de Beauty Blogging*
Va pup!


♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥