marți, 19 mai 2015

Official Blogger @ Digital Divas 2015!

 Hei!
 Într-o notă pozitivă vă scriu astăzi despre un eveniment care va avea loc săptămâna viitoare, în București.

*poze de la editia de anul trecut*

Digital Divas Digital Divas by Avon a ajuns la cea de-a patra ediție și anul asta am marea oportunitate să particip. Sunt foarte încântată atât de eveniment cât și de faptul că știu că mă voi reîntâlnii acolo cu persoane dragi din online, pe care nu am mai avut șansa să le văd de ceva timp.
 Nu știți încă ce e Digitals Diva?
 Păi hai să vă spun eu!
 Digital Divas by Avon este un eveniment orgaizat în fiecare an pentru a premia cele mai bune femei din online! Best fashion blog, best beauty blog and so on.
 ASTĂZI ESTE ULTIMA ZI CÂND PUTEȚI VOTA, așa că grăbiți-va și intrați AICI să votați!
 Evenimentul are loc pe 27 mai și este alcătuit din două părți adică prima parte alcătuită din conferințe pe diverse teme și partea a două adică gala unde se vor premia câștigători!
 Sper să pot să fiu prezentă încă de la început, adică de la oră 14:00 când începe prima conferința, însă să vedem dacă și programul meu îmi va permite acest lucru.
 Câteva detalii despre evenimentul de anul acesta:
*Reunite sub tema Digital Empowerement, povestilor de succes din comunitatea de beauty si fashion li se vor alatura cele din domenii noi si surprinzatoare, unde, in ultimul an, au avut loc evenimente notabile pentru online-ul romanesc si, in special, online-ul feminin.

Adam Katz, speakerul international de anul acesta, este unul dintre cei mai cunoscuti fotografi de fashion din lume. Acesta documenteaza prin intermediul site-ului sau, 
Le 21ème, moda strazii din toate colturile lumii. "


 Cei de la DD s-au gândit însă și la voi, cititori! Pentru că evenimentul este pe bază de invitație, voi puteți gală premiilor, online, Link-ul nu mi-a fost furnizat încă, dar îndată ce îl am o să îl postez pe FB că să puteți să urmăriți și voi evenimentul!
Pentru mai multe informatii intrati pe site-ul lor oficial :www.digitaldivas.ro..





Like my facebook page:https://www.facebook.com/beautyfique
Follow me on instagram: beautyfique
Vote Me and Help Me WIN!! : http://www.beautyblogging.lorealparis.ro/galerie
♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥