sâmbătă, 30 mai 2015

De ce mi-a placut la Digital Divas 2015


 Pe cât de mult am asteptat să vină Digital Divas 2015, pe atât de repede a trecut.
 Nu-mi vine să cred încă...Acum 5 ani, când am început să scriu pe blog nu exista acest eveniment. Și dacă îmi amintesc eu bine, nu prea existau astfel de evenimente pentru bloggeri. Odată cu expansiunea blogosferei de beauty și fashion însă, au început să apăra astfel de evenimente care pe mine mă bucură. Apariția lor a  coincis însă cu dispariția mea de pe blog. Acum însă am revenit și sunt pregătită să particip la cât mai multe.
 Anul asta pot să spun că a început cum nu se poate mai bine. Am fost selectată pentru școală de Beauty Blogging, am fost aleasă să particip la Digital Divas și am reușit să îmi cunosc în sfârșit colegele din blogosferă.
 Ca să revin la subiect, o să vă spun câte ceva despre ce s-a întâmplat la Digital Divas și cu ce impresii am plecat eu de acolo.
 Evenimentul a început la ora 13:00  și încântată cum eram, bineînțeles că am ajuns acolo printre primele.


 M-am întâlnit la intrare cu  Stefana si Denisa,  două fete frumoase și talentate pe care le cunoșteam doar din online. Pe această cale vreau să le mulțumesc pentru că m-au făcut să mă simt foarte bine alături de ele.
 Am intrat am făcut cunoștință și cu Laura, o vloggerita super simpatică și apoi am urcat sus unde se desfășurau conferințele.
 Despre Palatul Bragadiru sincer vă spun, nu am decât cuvinte de laudă. Locația pe mine m-a impresionat încă de când am intrat. Elegant și foarte primitor, mie mi s-a părut locul perfect pentru un astfel de eveniment.




 
 Am participat la toate conferințele, 3 la număr. Și pentru că dacă aș sta să menționez fiecare speaker,aș vorbii și mai mult decât o fac de obicei, o să îi menționezi doar pe preferați mei:
 1. New Entries In The Social Media: Chris Simion, autoarea cărții 40 de zile și Ce ne spunem când nu ne vorbim.
 2.Digital Superstars: Aici o să trișez și o să îl aleg pe Adam Katz Sinding,  pe care l-am descoperit abia aseară, dar care mi se pare un om genial și deasemenea pe Marta Lysiak care lucrează la Youtube și care chiar ne-a oferit informații folositoare.


In poza- Adam Katz, care detine blogul Le 21eme.

 3.How it's made: Fashion&Beauty: La categoria asta nu am nicio îndoială, favorită mea e Dana Rogoz. O vedeam tot timpul la TV, o urmăream pe Instagram însă nu mi-am imaginat niciodată că ea, e atât de plină de viață, atât de naturală și simpatică. A devenit aseară, una dintre preferatele mele.



 Aseară pot să spun că mi-am schimbat impresia și despre Antonia. De ce? Pentru că mă uitasem la câteva interviuri, văzusem câteva filmulețe și nu eram încântată...deloc. După ce a început să cânte LIVE, am rămas uimită, am ascultat-o cu plăcere și a început să îmi placă mult mai mult!

 Alt lucru care mi-a plăcut super mult aseară a fost că le-am revăzut pe  Ioana Dumitrache si Cristina.
Deasemenea le-am cunoscut si pe, Laura MusuroaeaAdriana, Ana Maria, Madalina  si nu in ultimul rand, pe Maria pe care o cunoasteti ca Special Koko.

Beautiful Madalina

 Fetelor, pe această cale vă transmit că a fost o plăcere să vă cunosc și sper să ne revedem cât mai curând!
 După conferințe și concert, a avut loc Gala unde s-au dat premiile. Eu mă bucur foarte mult pentru Ioana și Maria că au câștigat pentru că pe ele le-am și votat. A și pe Dana Rogoz, care deasemenea a câștigat.
 Cam astea sunt impresiile mele de la Digital Divas. A fost o experiență super frumoasă pentru mine. Vreau să le mulțumesc încă o data fetelor pentru că sunt foarte prietenoase și pentru că m-am simțit foarte bine alături de ele. Sper că la anu' o să fie chiar mai frumos!
 Vă pup!


♥♥♥
 Dariaa

10 comentarii:

  1. Vaaaai, ce draguuut! Si mie imi pare bine ca te-am cunoscut si abia astept sa ne revedem si cu alte ocazii! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ești atât de drăguță!! Mulțumesc!! Și ma bucur tare mult ca te-am revăzut :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aww 😍ma bucur super mult ca te-am cunoscut si de abia astept sa ne revedem 😘😘

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma bucur ca ne-am revazut :) Weekend frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu m-am bucurat sa te cunosc, mi-a placut si outfit-ul tau!! pupici

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥