luni, 18 mai 2015

Review: L'oreal NutriGold Extraordinary Oil

 Hei! Ar cam fii timpul să postez și eu un review nu credeți? Păi bine, atunci astăzi o să vorbim despre Uleiul NutriGold de la L'oreal Paris. Am fost foarte curioasă să încerc acest produs, în care recunosc că nu am crezut...
 Să vedem însă ce m-a făcut să îmi schimb părerea și să mă facă să adaug acest produs în rutina mea zilnică.
Descrierea produsului:
Uleiul extraordinar rehidratează și hrănește pielea pentru a-i reda suplețea, luminozitatea și tonusul. 
O piele hrănită, revitalizată, luminată.
Textură lejeră care pătrunde imediat în piele, fără a lăsa senzaţia de ten gras. Potrivit pentru orice tip de ten, indiferent de vârstă.
Se utilizează pe fața și gâtul perfect curățate. Dimineața se aplică 3 picături pentru a dezvălui adevărata strălucire a pielii. Seara masați pentru revitalizarea pielii în profunzime.

Formulă: 
• îmbogăţită cu 8 ULEIURI ESENŢIALE (lavandă, rozmarin, mușcată, portocală, trandafir, măghiran, mușețel, levănțică) ce sunt recunoscute pentru proprietățile lor de anti-îmbătrânire și antioxidante.
• 8 ULEIURI PREȚIOASE cu proprietăți antioxidante și de calmare.

*sursa*


Prezentare generala-Aspect&Ambalaj
 Uleiul Nutri Gold vine într-o sticluța și are și o pompița de dozaj. Uleiul are o culoare gălbuie, care te duce cu gândul și la denumirea produsului - NutriGold.  Este simplu și de efect. 



Despre produs:
 Uleiul are o consistență care intră imediat în piele și care hidratează foarte bine. Îmi place că nu lasă  urme de grăsime pe ten și că pot să îl folosesc fără probleme. Deasemenea nu irită tenul, lucru care îi conferă un mare avatanj. Eu sunt obișnuită ca orice lucru ce îl adaug în rutină mea să mă irite. Are un miros foarte plăcut. Accentele care se simt cel mai tare sunt cele de lavandă și portocală.


 Intrebuintari:



  •  Hidratare: este perfect pentru aplicarea pe ten, după ce tenul a fost exfoliat 
  •  Bază de machiaj: poate fi aplicat cu ușurință înainte de fondul de ten, pentru a da o strălucire naturală tenului. Asta mai ales dacă folosiți un fond de ten cu acoperire mare, precum mine. 
  •  Pentru corp: puteți să puneți câteva picături de ulei în cremă voastră de corp, mai ales dacă folosiți o cremă care nu are miros. O să vă bucurați și de o piele mai catifelată și de un miros extrem de frumos 
  •  Iluminare: poate fi folosit și după aplicarea fondului de ten, pentru iluminarea anumitor zone cum ar fii de exemplu: pomeții                                                                                                                                  


  • Pret:54,99 lei
    Si poate fi achizitionat din magazinul online de AICI.

    Nota: 10/10
     Nu pot să îi dau o notă mai mică, din moment ce până acum nu am găsit până acum niciun dezavantaj.

    Puteti sa ma sustineti cu un vot aici, am nevoie de sustinerea voastra:
    http://www.beautyblogging.lorealparis.ro/galerie

    *Acest produs mi-a fost daruit de catre L'oreal in kit-ul pentru Scoala de Beauty Blogging. Mentionez insa ca parerea mea este una sincera, ca de obicei. Aceasta postare face parte din cadrul scolii de Beauty Blogging*


    ♥♥♥
     Dariaa

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Spuneti-va opinia aici :
    ♥♥♥