marți, 10 februarie 2015

40 Beauty Questions TAG!

Era o perioada cand stateam si ma uitam pe youtube numai la tag-uri! Si imi placea sa le si fac!Asa ca revin cu un tag si anume 40 Beauty Questions TAG. Stiu ca ar fi fost mult mai interesant sa fac un filmulet, dar sunt cam in dubii cu canalul meu de youtube...
Lasand la o parte acest detaliu sa trecem la intrebari:


SKINCARE
-How many times do you wash your face daily?
De doua ori, cand nu imi e prea sila!
-What skin type do you have? (dry,oily,combo)
Combination-Oily. Sunt o norocoasa...
-What is your current facial wash?
Oxiance.
-Do you exfoliate?
Da.
-What brand do you use?
Imi place sa ma exfoliez cu ceva ce imi fac chiar eu adica miere&zahar.
-What moisturizer do you use?
Elmiplant-crema anti-imperfectiuni.
-Do you have freckles?
Nu.
-Do you use eye cream?
Nu.
-Do you or did you have acne prone skin?
Din pacate da..
-Did you ever have to use Pro-activ?
Nu am folosit.

MAKE-UP
-What foundation do you use?
Folosesc Lioele Triple the solution BB Cream.
-How about concealer?
Surprinzator nu folosesc.
-Do you know your undertone color?
Sunt NW35 la Studio Fix de la Mac deci banuiesc ca subton roz.
-What do you think of fake eyelashes?
Imi plac foarte mult, dar nu reusesc deloc sa le aplic.
-Did you know that you are suppose to change your mascara every 3 months?
Bineinteles.
-What brand of mascara do you use?
Momentan, Essence.
-Sephora or MAC?
Chiar trebuie sa aleg?Serios?Fie...Sephora.
-Do you have a MAC Pro-card?
Nu.
-What makeup tools do you use in make up application?
Pensule Sigma&Real Techniques si Eco Tools.
-Do you use make-up base/primer for the eyes?
Da
-For the face?
Da, in caz ca ma duc la un eveniment. Nu folosesc primer pentru fata in fiecare zi.
-What is your favorite eyeshadow (color or shade)?
Half Baked-Naked 1 by Urban Decay
-Do you use pencil or liquid eyeliner?
Niciunul dintre ele. Folosesc un gel eyeliner de la Rimmel London.
-How often do you poke your eyes with an eyeliner pencil?
Cand foloseam creion..pff foarte des!:)) Nu sunt tocmai amintiri placute.
-What do you think of pigment eyeshadows?
Sunt ok.
-Do you use mineral makeup?
Nu.
-What is your favorite lipstick?
Makeup Forever Rouge Artist Intense 43
-How about lipgloss?
Essence Nude Gloss XXL
-What is your favorite blush to use?
Sleek Pixie Pink.
-Do you buy your makeup on ebay?
Cateodata. Daca nu se gasesc la noi in tara, comand si de pe ebay, dar cu cea mai mare grija.
-Do you like drugstore makeup?
Da!
-Do you go to CCO's? (cosmetic company outlets)
M-as duce daca am avea asa ceva...:))
-Did you ever consider taking make-up classes?
Ma gandesc la asta in fiecare zi.
-Are you clumsy in putting on makeup?
Nu, e singurul lucru la care nu ma grabesc chiar daca sunt in cea mai mare intarziere.


-Name a makeup crime that you hate?
Aplicarea tusului "ca o profesionista" in asa fel incat sa reusesti sa unesti linia de tus cu spranceana. Sublim !
-Do you like colorful shades of makeup (lipstick,eyeshadow) or neutral ones?
Depinde de stare. I love both.
-Which celebrity always has great make up?
Rihanna si Kim Kardashian!

   

-If you could leave the house using just ONE make up item,what would you use?
Lioele BB Cream. My HG!
-Could you ever leave the house without any makeup on?
Da,de ce nu?
-Do you think you look good even without any makeup on?
Acceptabil.
-In your opinion, what is the BEST makeup line?
Hmm greu, as spune Sleek pentru ca nu m-a dezamagit niciun produs pe care l-am incercat de la ei.


-What do you think of Makeup?
Machiajul este o arta foarte frumoasa. La fel ca pictura sau muzica eu consider ca prin machiaj poti sa te descarci si sa iti exprmi sentimentele. Cel putin din punctul meu de vedere.Si spun asta pentru ca intotdeauna cand sunt suparata ma pun pe machiat si uit pentru o mica perioada de probleme si ma concentrez asupra acestui lucru care imi place extrem de mult.

Mie mi-a placut sa fac acest tag si il dau mai departe tuturor fetelor care doresc sa il realizeze dar o oblig pe Anca sa il faca.Glumesc, nu o oblig dar vreau sa i-l dau ei mai departe. 
Va pup!

♥♥♥
Dariaa

4 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥