vineri, 15 aprilie 2016

Ulei de cocos si unt de cacao de la Secom - Ritualul perfect de ingrijire a pielii

Inca de cand am intrat in magazinul Secom, mi-am pus in gand sa testez produse pentru ingrijirea pielii. Am ales cu greu untul de cacao si ulei de cocos insa pana la urma am plecat foarte multumita de alegerile mele si abia asteptam sa le testez.
In ultimul timp am facut o pasiune pentru orice inseamna produs pentru corp. De la crema, exfoliant, si gel de dus pana la unturi de corp, uleiuri si spray-uri de corp.


Trebuie sa marturisesc ca prima data nici macar nu am vrut sa ma uit la uleiul de cocos. Stiam cum miros produsele care contin cocos iar stiind ca eu nu suport mirosul, l-am evitat. Pana la urma, domnisoara care m-a ajutat sa aleg produsele mi l-a prezentat si mi-a spus ca nu are niciun miros, moment in care nu stiu daca s-a vazut dar m-am bucurat ca un copil mic care a primit o jucarie. L-am luat imediat in mana, pentru ca stiam la cat de multe lucruri pot sa il folosesc. L-am amestecat cu crema mea de corp si l-am aplicat pe piele dupa baie, l-am folosit in diverse combinatii in masti pentru par, l-am folosit cu untul de cacao tot de la Secom. Imi place faptul ca are foarte multe intrebuintari si ca nu are un miros. Pentru mine, asta e un aspect foarte important. Am ramas placut impresionata de acest produs si de versatilitatea sa.


Al doilea produs este untul de cacao de la Secom. Si daca ulei de cocos nu mirosea, untul acesta de corp miroase demential! Depinde de preferintele fiecaruia dintre voi, insa eu iubesc cacao si imi vine sa mananc untul asta de fiecare data cand ma dau cu el. Desi este mai greu de folosit ca un unt de corp obsinuit, pentru ca fiind un unt de corp in stare naturala trebuie topit pentru a fi utilizat, merita tot efortul. Miros puternic a cacao dupa ce il folosesc, lucru care mie imi place la nebunie!



Dupa ce am folosit produsele astea chiar mi-am simtit pielea mai catifelata. Probabil ca este un cumul de factori. Faptul ca ma exfoliez mai des si ca sunt mai atenta cand vine vorba de hidratare, mi-au facut pielea sa arate mult mai bine.
Ce ziceti, ce va tenteaza? Ulei de cocos sau untul de cacao?
Weekend frumos! :)
♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥