marți, 12 aprilie 2016

3 motive pentru care imi place sa comand de pe elefant.ro

E marti iar eu trebuie sa spun ca iubesc inceputul de saptamana. Programul meu e lejer deci incep saptamana odihnita lucru care ma face sa fiu bine dispusa. Astazi m-am gandit sa vorbim despre elefant.ro, un site care devine din ce in ce mai cunoscut si mai utilizat.
Am descoperit elefant.ro acum multi ani, cand inca se ocupa in mare parte de carti. Eram si atunci atrasa de acest site deoarece mi-a placut intotdeauna sa citesc, iar cartile aveau(si inca au) cele mai bune preturi aici.
In ultimul an, elefant.ro s-a dezvoltat extrem de mult. Acum site-ul contine parfumuri, cosmetice, produse pentru par, corp, carti, ceasuri, chiar si produse pentru copii si pentru casa. Cand am cautat prima data prin site-ul celor de la elefant dupa ce devenisera deja un mall online, am ramas placut surprinsa de varietatea de produse si de preturile accesibile. Am uitat sa mentionez ca au si haine, genti si incaltaminte. Pe mine nu ma atrag in mod special hainele si incaltamintea, dar am vazut niste genti superbe! Va spun, daca intrati pe site e imposibil sa nu va comandati ceva. Va spun asta din proprie experienta si din experienta mamei, care a descoperit singura site-ul si care ma suna aproape in fiecare saptamana ca a mai comandat cate o carte sau doua.



De ce imi place elefant?

1. Gama larga de produse
Asa cum am mentionat mai sus, ma atrage faptul ca gasesc in acelasi loc atat de multe lucruri. Stau uneori pe site si ma uit si incerc de multe ori sa ma conving ca nu am nevoie de nimic.





2. Preturile

La multe articole, mi se pare ca pe site sunt cele mai bune preturi de pe piata. De la parfumuri(anumite parfumuri, nu toate) la ceasuri. Am facut comparatii intre preturi atunci cand imi doream un ceas de la Fossil si cand mi-am luat parfum si aici am gasit cel mai bun pret.





3.Ridicarea personala- in cazul in care stati in Bucuresti, Cluj-Napoca sau Timisoara
M-a incantat foarte tare cand am vazut ca pot sa-mi ridic coletul de la unul din punctele elefant si ca nu trebuie sa mai platesc transportul. Urasc bani aia irositi pe curier. Din pacate acest lucru este valabil doar in 3 locati.

Eu am avut numai experiente placute cu ei si o sa continui sa comand de la ei. Voua va place elefant? Ce comandati de la ei?

Disclaimer; Aceasta postare a fost scrisa din propria initativa. Nu sunt aliata si nu primesc niciun fel de remunerare sau recompensa pentru articolul de mai sus din partea elefant,ro.
♥♥♥
 Dariaa

Un comentariu:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥