sâmbătă, 19 decembrie 2015

Oferta in Debenhams la Catrice!






















 Nu știu dacă ați auzit de cosmeticele Catrice, însă eu am tot citit despre ele. Sunt un brand la fel ca Essence, care mie îmi place foarte mult. Ieri am plecat să cumpăr un cadou și am rămas dezamăgită pentru că nu am mai găsit ce căutăm. Am intrat la Debenhams în ideea că poate găsesc ceva asemănător cu ce voiam să cumpăr și am rămas lângă standul Catrice o lungă perioadă de timp. Data trecută când am fost acolo, nu aveau așa multe produse... 
 Mi-a fost greu să mă decid ce să iau, pentru că voiam să încerc cam toate lucrurile pe care le vedeam. 


 M-am hotărât la un corector, un ruj într-o nuanța de roz-nude și un eyebrow filler. 
 Deși de când am postat ultima data, am tot cumpărat cosmetice, nu am vrut să fac iar un haul, dar voiam să vă informez despre oferta bună din Debenhams. La al doilea produs am avut reducere de 20%, iar dacă cumperi de peste 30 de lei de la Catrice, primești un Pure Shine Lip Shine cadou! 

  
 Cel mai încântată sunt de corectorul asta! Eu nu aveam cearcăne, dar cu programul din ultimul timp nu mă pot să concep să nu port corector.  
 Dacă nu ați avut ocazia să încercați Catrice, cred că acum e momentul perfect.  
 Ce ziceți, vă tentează? 
 Pupici și spor la cumpărături! 

♥♥♥
 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥