sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Kryolan Ultra Fluid Foundation - Review

Mi-am propus ca dupa ce scap de bac si admitere primul lucru pe care il fac va fi sa reincep sa scriu pe blog. Si bineinteles ca nu am facut-o. Mereu am zis"de maine" iar acest "de maine" se transforma in"saptamana viitoare"sau chiar"de la inceputul lunii urmatoare". Cert e ca m-am decis sa nu mai astept nicio data fixa si sa incep din nou, timida si cu  mult entuziasm asa cum am inceput sa scriu si prima data.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un fond de ten si anume Kryolan Ultra Fluid Foundation.
Auzisem de brandul Kryolan foarte mult pe youtube la unii dintre cei mai priceputi make-up artisti si mi-am dorit intotdeauana sa incerc acest brand.
Iar ocazia a venit mai repede de cand m-am asteptat si anume anul trecut in septembrie cand cineva mi-a facut cadou acest fond de ten.
Reactia mea imediata a fost sa postez pe facebook si pe blog despre noua mea achizitie insa uitasem ca nu am mai fost prezenta o groaza de timp pe aici.
Am inceput sa il folosesc imediat si trebuie sa spun ca aveam o mare doza de indoiala din cauza numeleui "ultra fluid" care inseamna ca fondul de ten este fluid deci nu acopera mare lucru. Am ramas placut suprrinsa sa vad ca numele este foar prost inspirat.




Prezentare generala-Aspect&Ambalaj
Fondul de ten vine intr-o cutie normala, deloc iesita din comun iar sticluta este la fel de simpla. Cu toate astea imi place aspectul general.Arata ca un produs profi.
Lucrul care nu ma incanta este ca nu are o pompita ci are o spatula atasata de capac pentru a putea folosii produsul. Totusi explicatia cred ca vine din consistenta produsului, fondul de ten fiind fluid. O pompita cred ca ar fi fost o reteta pentru dezastru.




 

Consistenta&Acoperire
Consistenta este una fluida, asa cum am mentionat si mai sus Acest lucru face ca fondul de ten sa se intinda foarte bine pe fata si sa aiba un aspect placut. Deasemenea acopera foarte bine imperfectiunile. De precizat- imperfectiunile mele ,adica cateva cosuri si cateva semne de la problemele pe care le-am avut in trecut cu tenul.  Imi place extrem de mult sa folosesc acest fond de ten pentru ca tenul meu arata ingrijit fara imperfectiuni si uniform. Atunci cand am inceput sa-l folosesc chiar am fost laudata de cateva prietene pentru tenul meu care arata foarte bine.
Aplicat pe fata, chiar arata ca un produs profesional de calitate.


Rezistenta - In timpul zile&la transfer
Ca si rezistenta am observat un lucru destul de ciudat.Eu am tenul mixt, adica zona T uleioasa si restul fetei destul de uscata. Cand vine iarna e un adevarat cosmar sa gasesc combinatia perfecta de crema si fond de ten care sa ma ajute sa arat in regula. Asta toamna,cand am inceput sa il folosesc rezista destul de bine adica 4-6 ore ( fata de celalate fonduri de ten incercate de mine) insa cum a venit vremea rece aratam bine maxim 2 ore dupa ce l-am aplicat.
Ca si rezistenta la transfer...este teribil! Cred ca saracul meu telefon era la fel de machiat ca mine...
Deci este un fenomen destul de ciudat ca se ia pe telefon si cu toate astea rezista pe fata.

Pret
Pretul lui pe site-ul oficial Kryolan este de 18 $ si il puteti gasi AICI .
La noi in tara eu nu stiu daca se poate achizitona acest produs, cel putin site-urile de makeup pe care le cunosc eu, nu comercializeaza Kryolan.
Raportul calitate-pret mi se pare extraodinar.

Nota 
9/10


Voi ati incercat produse Kryolan? Cum vi s-au parut?
Va pup!

P.S :
Check out my new facebook page:
https://www.facebook.com/beautyfique?fref=ts

♥♥♥
 Dariaa

Un comentariu:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥