sâmbătă, 1 octombrie 2011

Review Liz Earle Skin Repair Light Moisturiser and Instant Boost Skin Tonic Spritzer

Long name !!!
Asa ati ghciit , astazi va vorbesc despre cele doua produse de la Liz Earle .
Am fost foarte incantata si mi-a placut la nebunie cleanser-ul caruia i-am facut review AICI .
Cand am primit si restul rutinei eram in extaz deja pentru ca pielea mea nu a mai fost de mult asa de bine , iar acum ca am tot setul ma pot bucura de ingrijire completa !!


Coletul a sosit foarte repede si ambalat cu mare grija .Scrisoarea personalizata nu a lipsit nici de aceasta data !!
M-am pus pe testat de cum am deschis coletul . Dar inainte am facut niste poze :


Cam asa arata produsele ambalate . E cel mai frumos ambalaj pe care l-am vazut la produse atunci cand au fost primite prin posta .Dar sa termin cu vorbaria si sa trec la review:)) .


Incepem cu crema care se numeste Skin Repair Light Moisturise for Combination /Oily.
Mi se pare foarte bine ca au variante pentru toate tipurile de ten .


Crema are un miros nemaipomenit , natural nu citrice sau floral .
Ar trebui sa fie o crema hidratanta usoara si numai buna pentru tenul sensibil . Asta si este !!


Consistenta este usor cremoasa si intra imediat in piele .
Am experimentat cu o groaza de alte creme si imi pot da seama acum ce imi face bine si ce nu !!
Nu stiu ce au produsele de la liz earle dar imi fac bine , tenul meu pur si simplu le iubeste .


Nu a facut ceva fooooarte wooooow , dar este o crema BUNA , ma bucur ca o am si cred ca o voi cumpara cand se termina deoarece este exact ce am nevoie !!!Nu mi se pare ca imi face fata uleioasa daca o folosesc inainte de fond de ten , asa cum se intampla cu celalalte creme

Ingredients:



Despre Instant Boost Skin Tonic Spritzer ...


Nu pot sa zic decat ca aveam mari emotii in ceea ce il priveste Ma rugam sa imi mearga bine cu el ca sa nu imi ruinez iara tenul cand isi revenise cat de cat . Se pare ca am fost ascultata :)) ,pentru ca imi merge de vis si cu acest produs .

L-am luat cu pompita de dozare deoarece mi-am imaginat ca va fi mult mai usor de folosit . Se poate aplica direct pe fata de la o distanta de aprox. 20 de cm

Este un tonic normal la prima vedere dar trebuie sa mentionez cu majuscule ca NU CONTINE ALCOOL !!! E un mare plus ...
Datorita faptului ca nu are alcool cred ca si miroase asa de bine , la fel ca si crema .



Nu pot sa zic cat de mare mi-a fost mirarea cand pe un biletel din colet scria ca acest tonic poate fi folosit pentru a seta machiajul!!!!
Am zis da ok , so what ? Am apa termala de ce as vrea sa imi setez machiajul cu un tonic ?
L-am incercat si pot spune ca are acelasi efect ca si apa termala doar ca miroase mai frumos aplicat pe fata :)) A si asta poate fi folosit doar peste pudra fond de ten si corector . No eyeshadow ans stuff like that ..

Apoi a doua provocare a fost ca trebuia aplicat dupa cleanser.Eu stiam ca se aplica crema si apoi tonicul dar aici e totul pe invers :)) . L-am aplicat asa cum mi-au zis ei iar rezultatatul este un ten hidratat curat si luminos !:)


Va spun cu mana pe inima ca mi-au placut mult aceste produse !! Le recomand daca aveti posibilitatea sa le incercati !! Tineti minte insa , ca nu toata lumea reactioneaza la fel la produse mai ales cand e vorba de creme tonic si cleanser .

Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa mi le puneti in comentarii . O sa va raspuns in cel mai scurt timp !:)


***Produsul a fost primit spre testare de pe http://uk.lizearle.com/ .Toate opiniile sunt ale mele si sunt bazate pe experiente proprii impreuna cu acest produs .Nu primesc nicio compensatie in urma acestui review !

Va pup , o zi minunata !
♥♥♥
Dariaa

7 comentarii:

  1. Am mai auzit pareri bune despre aceste produse...si tare ma tenteaza si pe mine sa le incerc!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curioasa de cat timp testezi cele 2 produse.. si in plus, de unde ai auzit ca se foloseste intai crema si apoi tonicul? De cand lumea si pamantul e demachiere, tonifiere si hidratare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miuri : le testez de 2 sapt . :) si le folosesc dimineata si seara . nu am auzit nicaieri asa scrie pe ele sa le folosesti :) daca doresti fac poza pe cleasner scrie : follow with instant boost skin tonic and your choice of liz earle moisutriser :) le-am folosit exact cum scrie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cand am citi descrierea ta mi-a venit un miros asa...parca am simtit parfumul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. pai da. dar nu e o noutate ca se foloseste intai tonicul si dupa aia crema :) asa se face dintotdeauna :)

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥