duminică, 9 octombrie 2011

Review - Elf Studio Blush *Tickled Pink


Revin dupa mai bine de o saptamana cu un review.
Stiu ca am disparut fara avertizare dar am fost activa in beauty corner . Nu am nicio intentie de a abandona acest blog!!Chiar daca postarile mele sunt mai rare.

O sa va vorbesc despre blush-ul in nuanta tickled pink de la elf din gama studio .
Trebuie sa recunosc ca am avut mari asteptari de la el , pentru ca am tot auzit cat de minunat e !
L-am comandat cand am avut ocazia de pe elf uk la jumate de pret !:)


Amabaljul este simplu si compact ! Imi place si ca este negru si ca are o mica "fereastra"prin care poti vedea culoarea blush-ului . Eu am de gand sa imi mai comand si alte culori si cum le tin eu o sa pot vedea toate culorile perfect !


Inauntru are si o oglinda micuta ! Nu are nicio pensula , dar sa recunoastem ca oricum ar fi inutila.Majoritatea o arunca .


Ca sa vorbim de produsul in sine , are o culoare roz foarte"cuminte" . Nu este complet mat dar sclipiciul este foarte subtil si abea se observa pe piele.Aceasta nuanta m-a facut sa imi doresc mai multe nuante de roz ...si eu chiar nu eram o fana a acestei culori !


Am avut mari probleme la inceput pentru ca nu puteam sa iau culoarea..Dupa 2 folosiri sau ma rog , incercari de folosire, am lasat-o in sertar si am mai scos-o abea peste vreo 2 saptamani .
Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este foarte pigmentat ..Nu stiu ce a fost cu el la inceput !



Blush-ul il aplic cu pensula stipple tot de la Elf . Obtin un blush discret si natural .
Imi place foarte mult !!
Il recomand .
Eu o sa mai cumpar si alte nuante !!

Pret:18 lei @ Elf Romania .

Daca mai aveti alte intrebari va rog nu ezitati sa mi le puneti :) .

♥♥♥
Dariaa

8 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥