marți, 1 martie 2016

Top 5 dresses @ The Academy Awards 2016

 Hei! Mi se închid ochii de somn, dar și dacă vreau nu pot să dorm. Cred că mă ia o răceală din nou, a nu știu câtă oară iarnă asta.  Am zis că dacă tot nu pot să mă odihnesc, să fac ceva productiv. N-am prea apucat să scriu luna asta dar a fost o luna destul de haotică.
 A fost primul an când m-am uitat la Premiile Acadamiei și trebuie să zic că mi-a plăcut. Am văzut multe ținute frumoase, am văzut și ținute care nu cred că aveau ce să caute pe covorul roșu și nu în ultimul rând am văzut o groază de tipuri de machiaj.
 O să va arăt însă, cele 5 ținute care mie mi-au plăcut cel mai mult.
 
Margot Robbie
Cate Blanchett - Oscars 2016

Olivia Wide


Sofia Vergara 


Charlize Theron


Priyanka Chopra


 
 Să aveți o primăvară frumoasă!

♥♥♥
 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥