marți, 17 februarie 2015

Top 5 High End Products

 În ultimii ani am dezvoltat o pasiune pentru cosmetice și intotdeuna mi-am dorit să încerc și produse high-end. Am preferat în schimb să cumpăr produse gen Rimmel, Sleek, MUA și NYX pentru că îmi place să încerc cât mai multe produse. Primere, farduri de ochi, fonduri de ten, pudre. Nu m-am mulțumit niciodată să am un singur produs din fiecare. Asta și pentru că încercam să găsesc produsele perfecte.
 În ultimul timp însă, am început să strâng bani și să îmi cumpăr produse mai scumpe. Bineînțeles, asta după ce am citit cam vreo 200 de recenzii și am văzut 50 de filmulețe pe youtube.
 Acum realizez că sunt unele lucruri în care merită să investești. Nu o să simți că ai risipit niște bani când vei vedea că produsele pe care le ai sunt bune. Cam despre asta o să vă vorbesc azi.
 Ideea este preluată de la Camelia și Stefana care au făcut un filmuleț pe youtube cu produsele lor favorite pe care îl puteți urmării AICI.



 1.NAKED 1 - Urban Decay 54$ 
 Paleta Naked a creat o întreagă isterie în rândul iubitoarelor de farduri. Și bineînțeles că eu nu m-am putut lăsa mai prejos. Așa că am achiziționat-o și eu după ce a trecut toată nebunia. Am fost încântată la început de ea. Era frumoasă și îmi plăcea ... dar a remas nefolosită într-un colț aproximativ 5 luni. Cu toate astea, o plimbăm mândră după mine de fiecare dată când plecam undeva. Așa că încet încet am început să o folosesc. Și nu-mi venea să cred că nu mă atinsesem de ea până atunci! Are niște farduri suuperbe, cremoase și super pigmentate! Fiind foarte versatila, poți să creezi o groază de combinații cu ea și e destul de bună pentru a o lua cu ține în vacanță pentru că nu are niște dimensiuni mari.
 Deși am doar un singur fard care mai are puțin și se termină mă gândesc deja că vreau o să o recumpar când va fii nevoie și vreau să cumpăr și Naked 3.



2.Chocolate Soleil Bronzer - Too Faced 30$
 Realizez acum, când scriu aceste postări că multe dintre chestiile pe care obișnuiam să nu le folosesc, sunt acum în rutina mea. Asta pot spune și despre bronzer-ul de la Too Faced. Nu am fost fană a bronzer-ului în general și ca să fiu sinceră acest lucru este și din cauza faptului că eu nu am găsit o pensula care să îl aplice așa cum îmi place. Cu multă răbdare și cu pensula Complexion de la Elf reușesc însă să folosesc acest bronzer și să îmi placă. Înafară de faptul că este un produs care îmi place ca textură și felul în care arată pe piele are și un miros divin! Miroase incredibil de bine. Păcat că, din câte am reușit să mi dau eu seamă nu își păstrează mirosul odată ce e aplicat pe față.



3.Rouge Artist Intense 43 - Make Up Forever 20$
 Da știu! V-ați săturat să auziți despre rujul ăsta! Însă nu aveam cum să nu îl menționez aici.
 Nu o să stau însă să vă mai vorbesc mult despre el pentru că l-am mai menționat AICI și AICI .
 Este un ruj roșu, intens și rezistent care își merită bani!



4.Hypnose Drama Mascara - Lancome 27.50$
 Rimelul e acel produs cosmetic în care investesc probabil cel mai puțin. Nu știu de ce, pur și simplu când mi se termină un rimel mă duc la Douglas îmi iau un Maybelline și am terminat povestea. Am primit însă acest rimel acum ceva timp de la o verișoară de a mea(căreia îi mulțumesc)tocmai pentru că știa că sunt pasionată de cosmetice.
 "Un rimel e un rimel!" mi-am spus eu în mintea mea înainte să îl încerc parcă pentru a nu fi dezamăgită dacă nu o să îmi placă. Și m-am încurajat degeaba pentru că pot să spun cu ușurință că e cel mai bun rimel pe care l-am încercat vreodată! Alungește genele, le separă și da un aspect îngrijit.
 Este cu siguranță un produs pe care vreau să îl refolosesc și îl voi achiztiona curând.



5.Coco Mademoiselle Parfume - Coco Chanel 100ml - 122$
 Parfumul ăsta este probabil cel mai scump produs de frumusețe din colecția mea și totodată favoritul meu. Mirosul îmi place extrem de mult și mi se pare că mi se potrivește și mă doare sufletul că mi se va termină în aproximativ o lună...
 Îmi place foarte mult nu numai mirosul deosebit ci și faptul că rezistă incredibil de mult! Mă dau cu el seară când plec(la o petrecere de exemplu) iar dimineață când vin încă miros a parfum. Dacă asta nu e un produs care merită 100 de dolari( în SUA) atunci care ar fi acela?



 Cam astea sunt produsele high-end pe care pe mine m-au impresionat și pe care le-aș recumpara fără regrete.
 Aș avea o mențiune de făcut și anume că prețurile sunt luate de pe site-urile oficiale ceea ce înseamnă că dacă o să va duceți în magazine în RO probabil o să le găsiți mult mai scumpe .
 Care sunt produsele voastre favorite high end?
 Vă pup!
♥♥♥
Dariaa

7 comentarii:

  1. chiar merita sa investesti in produse de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  2. super! iubesc hypnose drama , am naked 3, merita, e superba.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur sa aud asta! Naked 2 nu ma atrage deloc, dar Naked 3 ar fi perfecta! pup :*

      Ștergere
  3. Paleta de farduri de la Naked e visul fiecarei fete pasionate de machiaj, iar eu fac parte cu siguranta din ele. >)) ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pune-o pe lista de dorinte si incepe sa economisesti! Isi merita banii!:*

      Ștergere
  4. si eu tot imi spun ca o sa strang bani sa iau numai cateva produse,dar scumpe...insa ma atrag atat de multe prostioare.....

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥