luni, 9 februarie 2015

January Favorites 2015


 Pe principul mai bine mai târziu decât niciodată, m-am hotărât să scriu și eu despre favoritele lunii ianuarie. Mi-a plăcut intotdeauana să scriu postările cu favoritele lunii și am zis să nu sar peste o luna chiar de la începutul anului. 
 Bineînțeles când m-am apucat să mă uit prin ce produse am folosit mai des, am vrut să iau aproape tot portfardul și să vi-l arăt și asta pentru că am o groază de produse despre care vreau să că vorbesc. M-am limitat însă la ce am folosit cel mai mult în luna ianuarie. 

1. Eternity by Calvin Klein





























 Am acest parfum cred că de pe la începutul luni decembrie însă  nu am putut să mă despart de Coco Mademoiselle că să îi dau o șansa. Totuși din cauza faptului că tot timpul sunt pe fugă când vin acasă în weekend, am plecat de multe ori fără favoritul meu, avându-l la dispozitie doar pe acesta. Și așa m-am îndrăgostit de mirsoul lui și de faptul că persistă mirosul destul de mult.Îmi este foarte greu să descriu cum miroase însă va pun aici o parte din descrierea parfumului pe care am găsit-o pe Aoro, că să vă faceți o idee:
"O combinatie unica de lacramioare, trandafir, crin si iasomie ce invita fiecare femeie sa se simta speciala. Esentele de lemn de santal exotic, mosc si ambra  furnizeaza nuante calde. Esenta de patchiuli si mandarina finalizeaza cocktailul magic de prospetime."
 Descrierea nu este departe de adevăr, deoarece chiar recunosc majoritatea esențelor pe care ei le precizează. Cred că cele mai puternice sunt însă mandarină și mosc-ul.
                                   

2.Elmiplant Body Nutrients
-Lapte de corp cu bumbac & extract de orez-



 Atunci când vine vorba de creme de corp și geluri de duș, eu sunt setată pe Dove și Balea. Pe Dove pentru că îmi hidratează extrem de bine pielea și pe Balea deoarece am foarte multe variante atunci când vreau să aleg un produs. De Secret Santa am primit însă acest lapte de corp împreună cu o cremă de mâini tot de la Elmiplant. Coincidența a făcut să rămân fără cremă de corp așa că am încercat-o pe această deși eram puțin sceptică atunci când am văzut bumbac & extract de orez.  
 Am rămas surprins plăcută să văd că este extrem de hidratantă(se aporprie mult de cremele Dove) și că miroase incredibil de bine! Îmi doresc și cremă de mâini și parfum și spray de corp și tot ce se mai poate care să miroasă la fel că laptele ăsta de corp!!! 


3. Lioele - Triple the Solution BB Cream

  
 De când mă știu, problema mea cea mai mare e să găsesc un fond de ten bun.Vreau ceva care să acopere, dar să nu arate că o masca.Ceva care să fie nuanța tenului meu și să reziste mult pe față, etc.Și până la urmă cine nu își dorește lucrurile astea? 
 Așa că de Black Friday mi-am luat inimă în dinți și mi-am comandat BB Cream-ul asta de pe Makeup Shop. Mă săturasem să tot încerc fonduri de ten care ori îmi iritau față, ori nu rezistau mai mult de 2 -3 ore.V-am povestit acum puțin timp despre fondul de ten de la Kryolan AICI. Era perfect pentru mine însă cum eu sunt o norocoasă, mi s-a vărsat aproape toată sticluța în portfard într-un weekend când am venit acasă. Așa că îmi trebuia un fond de ten rapid!  
 Am avut atâtea emoții când l-am încercat...nici nu va dați seamă! Însă am avut emoții degeaba! BB Cream-ul ăsta e o minune! O să fac un review la el mai în detaliu însă sunt extrem de mulțumită de el și înțeleg de ce toată lumea laudă BB Cream-urile astea atât de mult!   

4. Elmiplant Skin Control 
-Crema hidratanta Anti imperfectiuni-


 Stau acum și mă uit la favoritele mele și văd că majoritatea dintre ele sunt produse pe care nu mi le imaginam a fii vreodată menționate în favoritele mele. La fel și cu cremă asta de față de la Elmiplant. 
 Odată cu venirea iernii, față mea parcă a luat-o razna. Nu știam ce să mai fac și apoi mi-am dat seamă că eu nu am o cremă calumea hidratantă! Știam că nu o să mă ating de Nivea, pentru că produsele Nivea mi-au făcut intodeauna rău și cum nu am fost niciodată interesată de subiectul ăsta habar n-aveam pe ce să pun mână. M-am plimbat pe la stând-ul cu creme și m-am hotărât până la urmă să o iau pe aceasta pentru că am văzut că nu are parabeni, Și am nimerit-o! Sunt atât de mândră de mine că în ultimul timp toate produsele pe care mi le-am cumpărat au fost bune pentru tenul meu și nu m-am mai trezit cu coșuri exact când mi-e lumea mai dragă. E o cremă super hidratanta, care miroase foarte frumos și așa cum scrie și pe ea e și o bună bază de machiaj! Eu o folosesc zilnic împreună cu BB Cream-ul de la Lioele și fac o echipă fantastică! 

5. Makeup Forever Rouge Artist Intense 43 & Aqua Lip 8 C

  
 Setul de la Makeup Forever pe care l-am primit este probabil cel mai frumos cadou care mi se putea oferii. Așa m-am indragosit de rujul ăsta roșu care în combinație  cu creionul de buze arată absolut superb!!! Înafară de asta rezistă o groază de timp. Chiar acum port combinația asta pe buze și e aproape intact deși am mâncat și am băut. Sunt 5 ore și ceva de când le-am aplicat ceea ce înseamnă un singur lucru: Merită fiecare bănuț!!  

 Cam acestea ar fi favoritele mele în materie de cosmetice.  
 Înafară de acestea, am două melodii pe care le-am ascultat în fiecare zi de dimineață până seară și încă nu m-am plictisit de ele(dar nici nu cred că mai durează mult). 
 E vorba de:


  Favoritele voastre care sunt?
Va pup!
♥♥♥
 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥