miercuri, 29 aprilie 2015

Despre unghii false.

 Hei!!
 
 Mă uitam prin cele mai vizualizate articole de pe blog și am constatat cu surprindere că în top se află cele despre unghii și întreținerea lor. Pe vremea aceea însă, încă aveam unghiile mele și încercam tot felul de tratamente, oje și tot felul de alte chestii pentru unghii.
 
 Lucrurile s-au schimbat și am renunțat la astfel de articole, pentru că nu prea mai aveam ce să scriu din moment ce am optat pentru unghii false. M-am gândit însă să va povestesc acum despre unghiile false cam tot ce știu și asta pentru că știu multe fețe care nu știu ce să facă. Dacă să opteze pentru ele sau nu. Vreau să menționez încă de la început că această postare este una extrem de subiectivă. 
 
 Totul a fost destul de simplu când am făcut eu algerea. Eu nu am avut niciodată unghii lungi și frumoase așa că nici măcar nu a fost o opțiune. Știam că asta e singură mea opțiune pentru o  manichiură frumoasă. Așa că acum 2 ani, adică în anul 2012, m-am dus și mi-am pus unghii cu gel. Prea multe n-ar fii de zis, de atunci nu am mai putut să renunț la unghiile false decât pe perioade de maxim 1 săptămâna 2. Am mai luat pauze din cauza faptului că unghiile mele au devenit foarte subțiri în această perioadă și la un moment dat mă dureau foarte tare atunci când nu aveau gel pe ele. Că să sintetizez un pic articolul o să va spun clar câteva argumente PRO și CONTRA unghii false!
 
 PRO:
 
 - manichiura cu gel rezistă aproximativ 4 săptămâni deci nu trebuie să-ți mai faci griji că îți sare ojă după 2 zile.
 
 -există nenumărate tipuri de geluri, pietre și accesori care se pot aplică pe unghii deci aveți o gamă largă de modele din care puteți alege.
 
 -sunt perfecte pentru fetele care nu au norocul să aibă unghii naturale frumoase.
 
 CONTRA
 
 - implică un cost lunar.
 
 -pe perioadă lungă, pot afecta unghia naturală.
 
  Dacă va gândiți serios la această opțiune, trebuie să luați toate aceste lucruri în considerare. Bineînțeles că puteți să încercați și dacă nu va plac, puteți să le dați jos. Nu e că și cum rămâneți cu ele toată viață.
 
 Pentru mine, unghiile false au fost o salvare. Mi-au plăcut intodeauana unghiile lungi și am făcut o pasiune și pentru cele ascuțite iar ale mele cu siguranță nu le puteam face în veci așa. Acum, să vă și arăt câteva dintre modelele pe care eu le-am avut pe ungjii și sigur o să vă conving:







Încă un lucru foarte important: AVEȚI GRIJĂ UNDE VĂ PUNEȚI UNGHII CU GEL! Și spun asta pentru că poate nu pare mare lucru dar puteți să vă treziți cu o infecție de toate frumusețea dacă nu aveți grijă! Mai bine dați un ban în plus decât să aveți surprize. Astea fiind zise, rămâne să faceți voi alegerea. Totuși dacă aveți unghii frumoase și tari nu v-aș sfătuii să vă puneți unghii pentru că pur și simplu nu prea are rost!
 
 Ce ziceți? Vă plac? Care sunt favoritele voastre?
 
 Apropo dacă sunteți interesate de fetele care se ocupă de minunățiile astea puteți să îmi dați un mesaj privat pe pagină blog-ului și va voi da paginilor lor de facebook! :)

 P.S. Sunt mandra sa va anunt ca sunt cursanta la Scoala de Beauty Blogging L'oreal Paris si am nevoie de sustinere voastra!! Ma puteti vota aici:
 http://www.beautyblogging.lorealparis.ro/galerie 




Facebook page:https://www.facebook.com/beautyfique



♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥