sâmbătă, 19 mai 2012

Elf Giveaway !


Hey everyone !!
Astazi va aduc o surpriza ... am adunat 4 produse pentru voi si sunt foarte incantata sa fac acest giveaway chiar daca este micut !!



Vreau sa va spun de acum ca produsele pentru buze au culori mai diferite  !! :) Ce va ofer in acest giveaway :

Elf Eyebrow Stencil Kit .
Elf Essential Lipstick in Seductive .


Elf Hypershine Lip Gloss in Sugar Plum .


Elf Duo Eyeshadow Cream in Sugar Cookie .

M-am tot gandit ce reguli sa pun pentru acest ga si m-am hotarat sa fac un document , ca si data trecuta pentru ca este mai usor si pentru mine si pentru voi .


Ce trebuie sa stiti ?

Acest Giveaway are perioada de desfasurare intre 19.05.2012 - 29.05.2012 . De ce asa "in scurt ? Pentru ca pe data de 29 dau drumul giveaway-ului cu oje mult promis ! :) 


Link-uri utile :


Pagina de Twiteer :
Instagram :dariaa_m

OBLIGATORII SUNT DOAR PRIMELE 2 CAMPURI ! :)


♥♥♥ 
Dariaa

6 comentarii:

  1. GFC: Madalina
    FB: Dinu Florina
    Youtube: MaddutsaYourLove

    RăspundețiȘtergere
  2. Si share: http://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/386787941374170
    Scuze. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Madalina:Datele trebuie trecute in Document dar cum a fost vina mea ca am publicat inainte ca documentul sa mearga iti voi introduce eu datele ! :) Succes :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna am si eu o intrebare daca nu am cont de youtube si twitter nu putem participa?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Jane : Ba desigur ca poti participa :) Doar primele doua campuri sunt obligatorii , astept inscrierea ta :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥