vineri, 4 noiembrie 2011

Soap & Glory Cosmetics !

Vroiam sa va spun si voua despre aceste cosmetice..INCREDIBIL DE FRUMOASE !!
Bineinteles nu am ce sa va spun despre calitatea lor , dar ambalajul este super !!
Cele care o urmaresc pe Fleur de Force , poate au vazut ACEASTA postare a ei .
Doamne cat de frumoasa e si paleta aceea !!


Kick Ass Concealer™


Love at First Blush™

Solar Powder™

And the little kabukii :
Kabuki Brush


Pe mine ma tenteaza foarte tare dar sunt foarte sigura ca nu o sa le putem cumpara din Sensiblu ..Eu de ceva timp nu am mai vazut nimic de la Soap & Glory din farmacii !!
Acuma sunt curioasa si de calitate produselor ca inca sunt noi si nu prea sunt review-uri la ele..
Deasemenea am auzit atatea despre crema lor de maini!!
Sunt inebunita acuma dupa creme de maini .Astazi trebuia sa ma duc sa o caut pe cea de la cosmetic plant , dove si hmm mai multe optiuni aveam ! Vroiam sa iau vreo 2- 3 sa le incerc ca nu strica cremele niciodata !
Nu pot sa cred ca mi s-au crapat mainile si mi-a dat sangele de la frig ..
And I get offtopic again ..
Cam asa arata crema de maini :

HAND FOOD™

Ohh and the christmas setss:

You Cube™

Imi place mult acesta - si e doar 10 lire
Pe mine ma tenteazaa foarte tare !!
Voi ce ziceti ?!?!


♥♥♥
Dariaa

10 comentarii:

  1. Nu e scump deloooc setul ala ♥ Hai sa ne rasfatam ca vine Craciunul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau produse soap&glory de ft mult timp, insa n-am gasit pana acum de unde sa le comand :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te mai iubesc! Cand am citit titlul am crezut ca ai descoperit tu un magazin care aduce S&G in Ro, dar m-ai amagit cu frmusetile astea de care noi nu ne vom bucura:(( In Sensiblu nu vor mai aduce ever produse S&G :((

    RăspundețiȘtergere
  4. @It's Friday Somewhere: eu nu am voie luna asta:(

    RăspundețiȘtergere
  5. @Pinkie:you brokee my little heartiee :o3 you dont love mee:-<?
    scuza-ma ca te-am amagitt !!:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am incercat gloss-urile de buze de la Soap&Glory, Sexy Mother Pucker...mi s-au parut extraordinare si inca se afla printre preferatele mele! Nu am incercat alte produse de la ei, dar mi-as dori, mai ales ca sunt ambalate atat de dragut.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Beauty Tested:intradevar ambalajul e un mare plus !!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. a-ti aflat cumva pe unde se mai gasesc soap&glory la noi??am avut si eu glossul sexymotherpucker cumparat din sensiblu dar nu am mai gasit:(

    RăspundețiȘtergere
  9. doar ce mi-am luat azi parfumul de la ei, varianta nr 2 (sticla neagra), ii super! nu ma pot opri din mirosit :) si a costat doar 16,5 gbp

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥