vineri, 27 mai 2011

Review ~ S-he Mineral Compact Powder



Buna fetelor !
Dupa ce mai multe zile la rand v-am amagit cu postari ramble vin acum cu ceva legat de machiaje !
Weekend-ul precedent nu putea trece fara o vizita in minunatul magazin Dm.
Acolo am gasit o noua gamaa de cosmeticeeeeee !! Yey . Poate pentru mine e noua, voi probabil o aveati si chiar v-ati saturat de ea :)) Este vorba de s-he style zone !
Eu am ramas vreo ora la standul lor( si acum nu exagerez ) nu stiam ce sa iau :| . Cred ca o sa imi iau cate un produs din fiecare categorie sunt superbeeeeeeeee !!
Pana una alta am zis sa imi iau pudra ca aveam nevoie ..

Pudra o am in numarul 06/188 si este perfecta pentru tenul meu , nu stiu cum am nimerit :)).
Ambalajul este superb , mai spun ? DA :)) .
Este si pudra bronzanta si blush si se pun asa una peste alta ! Abea astept sa imi iau sa le pun :x.



Pudra are un design interesant pe ea dar care se ia dupa cateva folosiri .
Oricum , sa va vorbesc de produsul in sinee..


Imi place mult ! Este o pudra soft nu arata urat pe fata nu incarca si nu iti trebuie mult produs ! O folosesc in fiecare zi de cand o am fie pentru a "seta" corectorul fie pe toata fata daca port fond de ten lichid . Sunt impresionata ce sa zic , nu ma asteptam sa imi placa avand in vedere ca am luat-o pentru ambalaj


O recomand pentru ca mi se pare avantajoasa la pret si mi se pare un produs bun ..
Ce ma dezamgeste un pic este faptul ca e putin produs sau e asa simt , e mai mare capacul( smecherie de marketing ) iar pan-ul acela in care este produsul este foarte subitre.Simt ca o so termin foarte repede.Poate e doar o presimitire gresita ..o sa vad pe parcurs .



Asta este parerea mea ! Scurta si la obiect , daca doriti alte informati despre acest produs doar cereti-le ! As fi mai mult decat bucuroasa sa impart cu voi !

Deasemenea in postarea de astazi nu aveam cum sa nu II MULTUMESC EXTREM DE MULT MADALINEI , care m-a facut sa zambesc si mi-a facut o super super surpriza :)) :
Mi-a trimis un pachet intreg de cosmetice pe care abea astept sa le incerc( haha asta inseamna si mai multe review-uri pe care trebuie sa le fac) ! Nici nu stiu cum sa ii multumesc si sa iti exprim cat de mult apreciez gestul ! Deasemena mi-a scris o scrisoare foarte draguta :D .
Inafara de faptul ca ma nimerit la culori la fdt si pudra , mi-a trimis niste chestii pe care chiar vroiam sa le incerc ! Esti uimitoare !!


Pentru toti Ploiestenii :
Va invit maine pe Bulevard pentru a dansa Meneaito ! Daca ne strangem 3000 de persoane vom intra in carte recordurilor ! :)

P.S Mi se pare mie sau si cu camera asta , pozele tot nu sunt clare:|? Tell me please & help !

Pupici muultii !! Maine va asteapta o surprizaa :P !



♥♥♥
Dariaa

11 comentarii:

  1. Sa te bucuri de produse:). Chiar nu am vazut marca asta pana acum, dar nu ma mir, am fost o singura data in dm si nu am stat mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur daca te-am nimerit la nuante:*.Sper sa le folosesti cu placere si sa stii ca pozele sunt super:X.vb pe mess.pupici:*...mi ciuda ca ti-ai luat pudra(eu tocmai pentru ca stiam ca itit doresti ti-am dat o pe aia x( )..ata ete:P...acu ai 2:))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Dia : Multumesc ! Pai mai dute in Dm eu mam indrg :D :)) .

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Mada ma bucur de ele foarte tare :D ! :"> Stiai tu ce stiai..e nu strica doua niciodata:)) Acum o sa le alternez , oricum mi-o doream mult si pe aceasta de la Farmasi ! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei:* ti-am acordat un award : http://dlovesfashion.blogspot.com/2011/05/my-first-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello...poti sa-mi spui cat te-a tinut pudra pana la urma? De asemenea, poti sa scrii ce indregiente contine?Mc mult si anticipat;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim-pudra m-a tinut relativ putin deoarece odata ce am ajuns la pan se spargea putin cate putin de fiecare data cand o foloseam ..
    Lista cu ingredientele o sa o caut pe net eventual o sa pun o poza facuta de mine daca nu gasesc :D .

    RăspundețiȘtergere
  8. am cautat si eu pe net si nu am gasit.pls fa tu o poza la eticheta de pe cutie.mc

    RăspundețiȘtergere
  9. ??????????????????????????????

    RăspundețiȘtergere
  10. te rog dami o adresa de mail :D am poza dar nu o pot incarca pe flickr ca nu mai am spatiu si nu imi mai accepta poze :D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥